علاقه شدید تام کروز به ساخت فیلمی مشترک با اسکارلت جوهانسون

تام کروز، ستاره فیلم‌های اکشن به‌تازگی گفته است که تصمیم دارد تا در یک فیلم مشترک با اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش بلک ویدو هم‌بازی شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به‌تازگی برای گروهی از منتقدین نمایش داده شده است که واکنش‌های اولیه بسیار مثبت بوده‌اند و از این فیلم اکشن به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال یاد شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام کروز خواهان نقش‌آفرینی با یکی دیگر از ستارگان فیلم‌های اکشن است. تام کروز در برنامه تبلیغاتی فیلم Mission: Impossible 7 در شهر رم در مصاحبه با Entertainment Tonight گفت که او دوست دارد تا یک فیلم را با اسکارلت جوهانسون بسازد.

این علاقه‌مندی پس از آن رخ می‌دهد که جوهانسون ۳۸ ساله اخیرا در اولین نمایش فیلم Asteroid City از علاقه‌اش به هم‌بازی شدن با کروز در یک فیلم خبر داده بود. کروز گفت که او خیلی وقت است که می‌خواهد یک فیلم با او تولید کند و با او هم‌بازی شود و در ادامه اضافه کرد که به‌نظر می‌رسد او قرار است این کار را انجام دهد. کروز ۶۰ ساله در ادامه به ستایش از جوهانسون پرداخت و گفت: «او استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. او بسیار کاریزماتیک است و همه کاری می‌تواند انجام دهد. همچنین مشخصا او توانایی فیزیکی بالایی دارد.»

کروز هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two حضور دارد و مراحل تولید این فیلم اکشن به علت اعتصاب نویسندگان فعلا متوقف است. اخیرا کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 گفته است که فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One و فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار نیست پایانی برای ایتن هانت باشد او هم‌اکنون ایده‌ها و برنامه‌هایی برای فیلم Mission Impossible 9 دارد.

در هر حال فیلم بعدی تام کروز مشخص نیست و او احتمال دارد که در فیلمی با همکاری Space X و به کارگردانی داگ لیمان جلوی دوربین برود که بخش زیادی از آن قرار است در ایستگاه فضایی فیلمبرداری شود. همچنین کروز ممکن است بالاخره در فیلم Live Die Repeat and Repeat به ایفای نقش بپردازد. او همچنین سه پروژه دیگر با کریستوفر مک‌کوری دارد که شامل یک فیلم اکشن، یک فیلم اورجینال موزیکال و همچنین یک فیلم کمدی براساس شخصیت لس گراسمن می‌شود، اما ساخت این پروژه‌ها فعلا قطعی و مشخص نیست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.