عکس جالب ستاره های سپاهان در آغوش هم

عکس جالب ستاره های سپاهان در آغوش هم خبر ساز شد. میلاد زکی‌پور هم با بازگشت ژوزه مورایس آرامش بیشتری پیدا کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، سپاهان، پیش از دیدار جاری در جام حذفی مقابل شمس‌آذر قزوین، با مشکلات سختی روبرو شد. ژوزه مورایس، به منظور رهایی از این وضعیت، وظیفه خاصی را بر عهده برخی از ستارگان تیمش، از جمله میلاد زکی‌پور، قرار داده بود. این اقدامات باعث شد تا تیم به نوار پیروزی بازگردد و از این وضعیت خارج شود.

اولین گل ستاره های سپاهان
اولین گل ستاره های سپاهان: میلاد زکی‌پور در دقیقه ۲۳ مسابقه جام حذفی مقابل شمس‌آذر با پرتاب اوت بلند خود موقعیت خطرناکی برای سپاهان به وجود آورد که در ادامه شوت رامین رضاییان و ضربه تمام کننده رضا اسدی منجر به گل اول طلایی پوشان شد تا در مسیر برد پُر گل و صعود از این رقابت‌ها قرار بگیرند.

مدافع چپ سپاهان که یک شوت در چارچوب هم در این دیدار داشت و سانترهای خطرناکی هم با نفوذ از جناح چپ زمین انجام داد و موقعیت‌سازی کرد، در فاز دفاعی هم کم‌نقص ظاهر شد و نمایشی داشت که حریف‌شان نتواند از سمت او فرصت جدی به وجود بیاورد و به گل برسد.

میلاد زکی‌پور که هفته گذشته در تقابل با استقلال و تیم سابقش اتفاق عجیبی را با تعویض غیرمنتظره هوگو آلمیدا در دقیقه ۷۶ تجربه کرد و از این اتفاق ناراحت شد، با بازگشت ژوزه مورایس به کنار زمین با آرامش بیشتری کارش را انجام داد و دوباره در فاز دفاعی و هجومی تاثیرگذار کار کرد.

عکس جالب ستاره های سپاهان در آغوش هم

عکس جالب ستاره های سپاهان در آغوش هم را ببینید.

تصویر

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.