فروش فوری ایران خودرو ویژه نیمه شعبان | فروش نقد و اقساط سورن!

شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرجو۲۴ ، شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهای مجاز میرساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال گردیده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و یا پیش فروش با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

ام می باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی مبالغ ودیعه اولیه و چکهای اقساط به شرح جدول ذیل است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می گردد و وضعیت اعتباری سفید صادر کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می باشد.
نکته:۲ در طرح پیش فروش قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می باشد و در صورت انتخاب روش پیش فروش مبلغ پیش پرداخت معادل مبلغ مندرج در جدول ذیل در زمان ثبت نام دریافت می شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روزیکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می باشد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی سورن پلاس بهمن ۱۴۰۲:

قیمت جایگزین پژو پارس ایران خودرو اعلام شد

پژو پارس محصول از خودروساز ایرانی، ایران خودرو است که بر اساس پژو ۴۰۵ طراحی شده‌است. این خودرو فیس‌لیفتی از پژو ۴۰۵ است. نداشتن ایمنی باعث شده‌است در سال‌های اخیر تولید آن به ایران محدود شود. یکی از مهم‌ترین نقص‌ها و خطرهایی که پژو پارس دارد و می‌تواند رانندگان را تحت خطر جانی قرار دهد، این است که در هنگام تصادف، میل فرمان و پدال‌ها به درون اتاق وارد می‌شوند که همه سرنشینان را با خطر جدی روبرو می‌سازد. به همین دلیل رئیس سازمان ملی استاندارد از توقف تولید پژو پارس که فاقد استانداردهای ۸۵ گانه است تا نیمه اسفند امسال خبر داده است. سمند سورن نیز به عنوان جایگزین پژو پارس معرفی شده است که در ادامه قیمت انواع سمند سورن را میخوانید.

بر اساس قیمت سورن پلاس در بازار آزاد مدل XU۷P بنزینی سال ۱۴۰۲ حوالی ۵۹۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت سمند سورن پلاس دوگانه سوز صفر سال ۱۴۰۱ نیز ۶۵۰ میلیون تومان شده است. قیمت خودرو سورن پلاس صفر مدل EF۷ بنزینی سال ۱۴۰۱| ایران خودرو مالتی مدیا نیز ۶۱۵ میلیون تومان است.

قیمت کارخانه سمند سورن پلاس با موتور XU۷P ب ۴۵۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت روز کارخانه سورن پلاس دوگانه سوز صفر مالی مدیا نیز ۳۹۸ میلیون تومان است. بر اساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو، قیمت سورن پلاس ۱۴۰۲ بنزینی میز ۳۳۱ میلیون تومان است.

سورِن مدل تغییر شکل یافتهٔ سمند معمولی X۷ و سمند LX است. این خودرو نخستین بار در ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ه‍.ش توسط گروه صنعتی ایران خودرو رونمایی شد (دو سال پس از ارائه سمند معمولی توسط ایران خودرو). تفاوت ظاهری این خودرو با سمند معمولی، طراحی بیرونی بدنه و آپشن‌ها قابل سفارش داشبورد جدید ستون فرمان تلسکوپی است که در صورت تصادف از داخل جمع شده و مانع از آسیب دیدن راننده می‌شود، کمتر وارد شدن صدا موتور به داخل اتاق، داشتن ۱ ایربگ در سورن معمولی و دو ایربگ در مدل ELX، تنظیم گودی کمر صندلی‌ها جلو علاوه بر ۵ تنظیم دیگر موجود در مدل LX، تنظیم نور چراغ‌ها جلو توسط کلید از داخل، تنظیم مقدار نور صفحه کیلومتر و داشبورد، سامانه تهویه مطبوع خودکار، صندلی‌ها مدل سریر، تیوتر بلندگوها جلو، بدنه نسبت به سمند معمولی تقویت شده، چراغ‌ها عقب LED، آیینه‌های بغلی مجهز به راهنمایLED، سنسور دنده عقب، مجهز به چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و…، ترمز ABS مجهز به EBD و حداقل داشتن تمام امکانات سمند LX می‌باشد

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    با سلام شایسته است اگر در سال ۴۰۳ایران خودرو به جای پارس ای ال ایکس میخواهد سورن پلاس بهینه بدهد به انتخاب خود مشتری رینگ المیونومی و ترمز دیسکی عقب بگذارد .سانروف و کروز خالی از لطف نخواهد بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.