فوری؛ انتشار جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۳

جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش اینتیتر، افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعمال می شود. لازم به ذکر است که افزایش ۳۵ درصدی برای حداقل بگیر های تامین اجتماعی اعمال می شود و سایر سطوح حقوق با افزایش ۲۲ در صدی دریافت خواهند کرد.

جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۳

در ادامه جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده می کنید. شایان ذکر است این جدول مختص کارگران تامین اجتماعی نیست و بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز شامل می شود.

حقوق

 

زمان پرداخت اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس اظهارات مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه واریز می شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظر
  1. بازنشسسسسسسسته می گوید

    وقتی برای سایر. سطوح هنور تصویب نشده از کجا این درصدها درو بدست اوردی ..

  2. رحیم رحیملو می گوید

    با عرض سلام احتراما باز سایر سطوح به میان آورده شده در زمان اشتغال بیمه پردازی بر مبنای حقوق دریافتی بود هر کس حقوق کمتری میگرفت بیمه پردازی کمتری داشت و کسی که حقوق بیشتر داشت بیمه پردازی بیشتری داشت لذا هر روز نشریات یک افزایشی میگویند بعضی نشریات ۳۵ درصد برای همه یکسان افزایش می یابد حال این نشریه حرف دیگری میگوید لطفا دقیق ترین افزایش را بگوئید تا اینکه هر روز یک نوع افزایش قید نکنند این باعث وارد کردن فشار روحی و روانی به کارگران و بازنشستگان میشود این همه حرف و حدیث آبروی بر کارگران و بازنشستگان نگذشته انگشت نما شدیم علت اینکه تمام مشکلات فقط بر صندوق تانین اجتماعی رخ میدهد چیست لطفا تمام کنید هر نشریه ایی اشتباه مینویسد بر خورد شود

    1. بازنشسته می گوید

      سایرسطوح عزیزند اصلا چاپ سقف وحقوقشان احتیاج نیست چاپ یشود کلا تامین اجتماعی با سایر سطوح می چرخد سایر سطوح بخصوص در رده های بالا مدیریتی خود تعین کننده خود وکل بازنشسته ها میباشند بنابراین به اعلام مدیر عامل که ۳۷ هزار میلیون تومان حقوق پردازی میکنندمن دونفر یکی متوسط حقوق حداقلی ها متوسط ۷ و۳۵۰۰ میانگین ۵۲۵۰ شد ضرب در ۲۵۰۰۰۰۰نفر دیدم حدودا به ۱۲ هزار میلیاردنمیرسد حسابرسی کردم دیدم ۲۵۰۰۰ میلیارد تومان نصیب کدام گروه میشود فقط سایر سطوح بودند ولاغیر ماندیم مدیر عامل به سه گروه تقسیم اولا تعداد واقعی بازنشسته واینکه حداقلی وزیر بیست سال بگیرها وسایر سطوحی ها هرکدام چقدر از ۳۷ هزار میلیارد میگیرند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.