فوری؛ واریز ۶۵۰ هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان

خبر خوشی از واریز ۶۵۰ هزارتومان کمک معیشت به صورت ماهانه به حقوق بازنشستگان منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، خبر خوشی از واریز ۶۵۰ هزارتومان کمک معیشت به صورت ماهانه به حقوق بازنشستگان منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

خبر خوشی از واریز ۶۵۰ هزارتومان کمک معیشت به صورت ماهانه به حقوق بازنشستگان منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

خبر مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران در اطلاعیه‌ای درباره فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر شفاف سازی کردند.فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر از جمله شرکت‌های زیرمجموعه بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی منتفی شد.

در پی درج اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر فروش بخشی از سهام این شرکت به بازنشستگان، به اطلاع عموم مردم می‌رساند بانک رفاه کارگران تصمیمی برای این منظور ندارد. هر گونه تصمیم درخصوص حمایت‌های بانک رفاه از ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و همچنین واگذاری سهام تحت تملک، از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود.

حقوق کدام بازنشستگان امروز پرداخت می شود؟

از امروز واریز حقوق اسفند بازنشستگان کارگری ادامه می‌یابد. واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا آغاز شده است.

مطابق جدول اعلامی، روز جمعه واریزی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی انجام نخواهد شد و ادامه واریزی‌ها از امروز صورت می‌گیرد؛ امروز بازنشستگانی که نام خانوادگی‌شان با حروف «ص»، «ز»، «ف» و «ح» آغاز می‌شود، حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.