فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 به پایان رسید

با اعلام رسمی رایان رینولدز و هیو جکمن، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 سرانجام به پایان رسیده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ددپول ۳ یک گام به تکمیل نزدیک‌تر شده است. امروز رایان رینولدز و هیو جکمن با انتشار پست‌هایی جداگانه از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 خبر دادند و حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اوایل تابستان امسال در بریتانیا آغاز شده بود، اما اعتصاب بازیگران و نویسندگان باعث تعطیلی چند ماهه تولید فیلم شد و درنهایت در اوایل آذر امسال تولید فیلم از سر گرفته شد. انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Deadpool 3 در طول مسابقه سوپر بول امسال منتشر شود.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک تین‌ایج ورهد، کوتسونا شیئوری در نقش یوکیو، راب دلینی در نقش پیتر، کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی)، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم ددپول ۳ را بر عهده دارد. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 3 را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.