فیلم جوکر ۲ با بودجه سرسام‌آوری ساخته شده است

به‌تازگی اطلاعاتی از بودجه فیلم Joker: Folie à Deux فاش شده است که شاهد افزایش سرسام‌آور بودجه ساخت این فیلم نسبت به قسمت اول هستیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر شده است. ورایتی در گزارش جدید خود فاش کرد که فیلم Joker 2 با بودجه سرسام‌آوری تولید شده است. برادران وارنر دیسکاوری درواقع حدود ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت فیلم Joker: Folie à Deux هزینه کرده است. قسمت اول فیلم جوکر با بودجه ۶۰ میلیون دلاری تولید شده بود و بودجه دنباله این فیلم بیش از ۳ برابر افزایش یافته است.

بخشی از این موضوع به‌خاطر دستمزد بالای بازیگران است به‌طوری که واکین فینیکس برای بازی دوباره در نقش جوکر ۲۰ میلیون دلار و لیدی گاگا برای بازی در نقش هارلی کویین ۱۲ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده‌اند. فیلم Joker به‌عنوان اولین فیلم یک میلیاردی با درجه سنی بزرگسال، توانست بیش از ۱/۰۷۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم جوکر همچنین نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و توانست در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای واکین فینیکس و بهترین موسیقی متن جایزه اسکار دریافت کند.

واکین فینیکس در نقش جوکر، لیدی گاگا در نقش هارلی کویین، زازی بیتز در نقش سوفی داموند، برندن گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاد فیلیپس وظیفه کارگردانی فیلم جوکر ۲ را بر عهده دارد و به‌همراه اسکات سیلور برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشته است. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Joker 2 در دسترس نیست، اما گفته‌ می‌شود که بخش زیادی از اتفاقات فیلم در تیمارستان آرکام جریان دارد.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.