فیلم عیسی مسیح جدید مارتین اسکورسیزی به‌زودی جلوی دوربین می‌رود

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از فیلم عیسی مسیح خود به اشتراک گذاشته است که ظاهرا فیلم بعدی او خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، خرداد امسال بود که مارتین اسکورسیزی، کارگردان برنده جایزه اسکار فاش کرد که او با پاپ فرانسیس ملاقاتی داشته است و حالا می‌خواهد فیلمی جدید در مورد عیسی مسیح تولید کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم ممکن است به‌زودی جلوی دوربین برود. مارتین اسکورسیزی در مصاحبه اخیر خود از برنامه فیلم‌برداری فیلم عیسی مسیح پرده برداشته است. او در مصاحبه با America Magazine از صحبتش با پاپ فرانسیس در ابتدا گفت و سپس اضافه کرد که او چگونه می‌توان داستان عیسی مسیح را در یک دنیای امروزی ارائه کرد.

همچنین او امیدوار است به‌زودی بخشی از فیلم جلوی دوربین برود. اسکورسیزی گفت: «من اکنون در حال فکر کردن به واکنشم به آنچه که پاپ فرانسیس در موردش درخواسته کرده بود هستم و به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توان فیلمی از عیسی ساخت و به این بپردازیم که عیسی کیست و همچنان در زندگی ما وجود دارد. ازاین‌رو من به فیلمی فکر می‌کنم که تا حدی مدرن و تا حدی کهن باشد، اما در موردش کاملا مطمئن نیستم. من و کنت جونز فیلمنامه‌ای را آماده کرده‌ایم و امیدوارم بتوانم بخشی از آن را در ماه آوریل (فروردین یا اردیبهشت) فیلم‌برداری کنم تا ساخت فیلم آغاز شود.»

اسکورسیزی پیش از این گفته بود که فیلم عیسی مسیح او ممکن است کوتاه‌ترین فیلم او باشد و مدت زمان آن احتمالا ۸۰ دقیقه خواهد بود. اسکورسیزی در ادامه گفت که فیلمش روایتی معمول و مستقیم از زندگی عیسی مسیح نخواهد بود و اضافه کرد که برخی از آن براساس کتاب Jesus’ life اثر شوساکو اندو است که به شخصیت عیسی می‌پردازد و همچنین نشان می‌دهد که چگونه هنوز در زندگی مردم نقش دارد. اسکورسیزی اضافه کرد:

«اما این فیلم قرار نیست هرگز یک روایت معمول و مستقیم از زندگی عیسی مسیح باشد. این کاری است که باعث می‌شود به عیسی مسیح در زمان حال به روشی متفاوت فکر کنیم. برخی از ایده‌های فیلم براساس کتاب زندگی عیسی نوشته شوساکو اندو است. فکر می‌کنم اینکه از نقطه نظر یک آسیایی این موضوع را ببینیم می‌تواند واقعا جالب باشد و ما را وادار می‌کند تا عیسی را به شکل دیگری ببینیم و اینکه چگونه هنوز در زندگی ما وجود دارد و اینکه چگونه همیشه بخش مهمی از زندگی ما خواهد بود.»

اسکورسیزی پیش از این فیلم The Last Temptation of Christ با بازی ویلم دفو در نقش عیسی مسیح را کارگردانی کرده بود که این فیلم در سال ۱۹۸۸ اکران شد. او همچنین فیلم Silence با بازی لیام نیسون، اندرو گارفیلد و آدام درایور را کارگردانی کرده بود که این فیلم در سال ۲۰۱۶ روی پرده رفت که داستانی گروهی از مبلغان مذهبی مسیحی در کشور ژاپن را دنبال می‌کرد. اسکورسیزی همچنین قرار است فیلم The Wager با بازی لئوناردو دیکاپریو را کارگردانی کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.