فیلم کروئلا ۲ فعلا اکران نخواهد شد!

«اما استون» بازیگر فیلم کروئلا ۲ ، اعلام کرد ساخت قسمت دوم این فیلم به این زودی اکران نخواهدش شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ریمینو، «اما استون» بازیگر فیلم کروئلا ۲ ، اعلام کرد ساخت قسمت دوم این فیلم به این زودی اکران نخواهدش شد.

«استون» در پاسخ سوال در مورد زمان شروع فیلمبرداری فیلم کروئلا، گفت: امیدوارم هر چه زودتر باشد. مقدمات آن درحال انجام است، ما خواهیم دید؛ این قسمت یک انفجار است، پس خواهیم دید.

دنباله‌ی فیلم ۱۰۱ سگ خالدار و کروئلا ۲

پیش درآمد ۱۰۱ سگ خالدار که اولین بار در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، داستان تبدیل کرولا از زندگی با یک جفت دزد و یک لنگه کفش در خیابان های لندن دهه ۷۰ به یک نماد مد خشن با موهای دو رنگ را روایت می کند. یکی از معروف ترین فروشگاه های شهر آمده است.

ساخت دنباله این دو فیلم که در ابتدا مورد تمسخر قرار گرفتند; بعداً در سال ۲۰۲۱ تأیید شد. در پی این تایید، بازگشت اما استون به این سریال نیز تایید شد; با این حال، از آن زمان تاکنون، اخبار کمی در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنین گزارش شد که گیلسپی و مک نامارا برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه بازخواهند گشت. با این حال، جزئیات داستان هنوز در دسترس نیست.

استون را می‌توان در فیلم بدبختان یورگوس لانتیموس با بازی مارک روفالو، ویلم دافو و رامی یوسف دید که در ایالات متحده اکران می‌شود و در تاریخ ۱۲ ژانویه در سینماهای بریتانیا اکران می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.