فیلم Extraction 3 با بازی کریس همسورث در دست ساخت است

شبکه نتفلیکس در جریان رویداد اختصاصی خود از ساخت فیلم Extraction 3 با بازی کریس همسورث خبر داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلم Extraction 2 بالاخره روز جمعه هفته گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تایلر ریک برای یک ماموریت دیگر باز خواهد گشت. جریان برنامه Tudum، سرویس استریم نتفلیکس رسما اعلام کرد که فیلم Extraction 3 در دست ساخت است و کریس همسورث برای بازی در نقش تایلر ریک و سم هارگریو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Extraction برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم اکشن باز خواهند گشت.

همچنین قابل انتظار است که مانند دو قسمت اول، جو روسو وظیفه نوشتن فیلمنامهفیلم Extraction 3 را بر عهده داشته باشد. علاوه‌براین، جو روسو به‌همراه برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction حضور دارند و شرکت AGBO که به این دو برادر تعلق دارد، وظیفه ساخت فیلم Extraction 3 را بر عهده دارد. همچنین گلشیفته فراهانی، بازیگر نقش نیک خان دیگر بازیگری است که می‌توان انتظار بازگشتش در قسمت سوم فیلم Extraction را داشت.

کریس همسورث در نقش تایلر ریک، گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، ادریس البا، آدام بسا، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیند فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایلر ریک در فیلم Extraction ماموریتی برای نجات فرزند یک گروه جرم و جنایت هندی دریافت کرد که در پایان به‌شدت زخمی شد.

پس از وقایع فیلم اول که تایلر ریک به سختی جان سالم به در برد، او حالا به‌عنوان مزدور بلک اوپس بازگشته است تا ماموریت مرگبار دیگری را در فیلم Extraction 2 بر عهده بگیرد. او باید یک خانواده زخم خورده و آسیب دیده را از زندان یک گروه گانگستری گرجستانی و بسیار بی‌رحم نجات دهد و در این بین باید با آن‌ها را در ابتدا از زندان و سپس از این کشور خارج کند. در هر حال اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Extraction 3 در دسترس نیست.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.