فیلم John Wick 5 در دست ساخت است

لاینزگیت به‌طور رسمی از ساخت فیلم John Wick 5 خبر داده است و درکنار آن ۳ اسپین‌آف دیگر از دنیای جان ویک ساخته خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مدتی می‌شود که نسخه با کیفیت فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است و این فیلم به نحوی پایانی برای این مجموعه معرفی شده بود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جان ویک ۵ در دست ساخت است. لاینزگیت به‌طور رسمی اعلام کرد که فیلم John Wick 5 تولید خواهد شد، اما این فیلم اکشن هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. جو دریک، رئیس بخش سینمایی لاینزگیت در جریان اعلام گزارش مالی سه‌ماهه چهارم مالی این شرکت اشاره کرد که درکنار قسمت پنجم فیلم جان ویک، ۳ اسپین‌آف دیگر از این مجموعه اکشن در دست ساخت است.

دریک گفت: «قبلا رسما گفته بودیم که فیلم Ballerina به‌عنوان اولین اسپین‌آف سال آینده اکران می‌شود. ما در حال سه اسپین‌آف دیگر هم هستیم که شامل قسمت پنجم جان ویک و سریال The Continental نیز می‌شود. ما در حال ساخت دنیای به شکل ارگانیک هستیم که و زمانی‌که قسمت پنجم بیاید، به‌طور ارگانیک شروع به گفتن داستان‌هایی بیشتری خواهیم کرد. اما آن‌ها همچنان از لحن و آهنگ John Wick پیروی خواهند کرد.»

فیلم John Wick: Chapter 4 تاکنون بیش از ۴۲۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۸۵.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۴۲.۹ میلیون دلار در گیشه بین‌اللمی می‌شود و فیلم John Wick 4 هم‌اکنون پر فروش‌ترین قسمت فیلم مجموعه جان ویک است. اطلاعات زیادی از فیلم John Wick 5 در دسترس نیست و تنها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد بازگشت کیانو ریوز برای بازی در نقش جان ویک و چاد استاهلسکی برای کارگردانی در فیلم جان ویک ۵ باشیم.

همچنین فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. علاوه‌براین پخش سریال The Continental که در سه قسمت با مدت زمان یک ساعت تا ۹۰ دقیقه تولید شده است، در ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از شبکه پیکاک آغاز خواهد شد، اما زمان دقیق‌تری اعلام نشده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.