قابلیت کنترل نقل قول به شبکه اجتماعی Threads آمد

قابلیت جدیدی به پلتفرم شبکه اجتماعی Threads، اضافه شده که به کاربران امکان کنترل اینکه چه کسانی می‌توانند پست‌های آنها را نقل قول (quote) کنند می‌دهد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تک‌ناک، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا نقل قول‌ها را از همه، فقط از افرادی که دنبال می‌کنند، یا تنها از افرادی که در پست ذکر شده‌اند، بپذیرند. این تغییر به منظور افزایش کنترل کاربران بر تجربه خود در شبکه و ایجاد محیطی مثبت‌تر انجام شده است.

رئیس اینستاگرام، آدام موسری، ماه گذشته اعلام کرد که Threads در حال آزمایش کنترل‌های جدیدی است که به شما امکان می‌دهد محدود کنید چه کسی پست‌های شما را در پلتفرم نقل قول کند. این ویژگی اکنون بر اساس اعلامیه جدیدی از موسری برای همه در پلتفرم شبکه اجتماعی در حال اجرا است.

قابلیت محدود کردن افرادی که می توانند پست های Threads شما را نقل قول کنند اکنون برای همه در دسترس است. شما می توانید نقل قول از همه افراد در Threads، فقط افرادی که دنبال می کنید، یا غیرفعال کردن کامل نقل قول پست ها را مجاز کنید.

نقل قول از کسی در Threads به این معنی است که پست او را به اشتراک بگذارید و نظرات خود را نیز به آن اضافه کنید. با ضربه زدن روی دکمه فلش دوتایی روی پست، می توانید پست کسی را در Threads نقل قول کنید. علاوه بر متن، می توانید چیزهای دیگری مانند عکس، یادداشت صوتی و هشتگ را به نقل قول خود اضافه کنید.

حالا، دو راه برای محدود کردن افراد از نقل قول پست های شما در Threads وجود دارد. اولا، هنگامی که یک پست جدید ایجاد می کنید، عبارت “هر کسی می تواند پاسخ دهد و نقل قول کند” را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا گزینه ها نمایش داده شود: “همه”، “پروفایل هایی که دنبال می کنید” و “فقط ذکر شده”.

به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید، می‌توانید به همه اجازه دهید محتوای شما را به‌عنوان نقل قول دوباره ارسال کنند یا آن را به افرادی که ذکر کرده‌اید محدود کنید. موسری اضافه کرد: «امیدوارم این به حفظ Threads به عنوان مکانی مثبت‌تر و به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه خود بدهد. اگر از این ویژگی استفاده کرده‌اید، دوست دارم نظرات شما را بشنوم.»

علاوه بر پست‌های جدید، می‌توانید بررسی کنید که چه کسی پست‌های موجود شما را نقل قول می‌کند. برای این کار، روی دکمه سه منویی در گوشه بالا سمت راست یک پست ضربه بزنید. روی دکمه «چه کسی می‌تواند پاسخ دهد و نقل قول کند» ضربه بزنید و همان سه گزینه ذکر شده در بالا را پیدا خواهید کرد.

شبکه اجتماعی Threads در ماه‌های اخیر چندین ویژگی دیگر را اضافه کرده است، از جمله امکان نشانه‌گذاری پست‌ها و فیلتر کردن کلمات توهین‌آمیز در کل برنامه. علاوه بر این، Threads ماه گذشته به یک نقطه عطف جدید دست یافت. این پلتفرم اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.