چگونه تشخیص دهیم قاب گوشی سامسونگ جنس خوبی دارد؟

قاب گوشی سامسونگ و انتخاب آن مسئله مهمی است که بسیاری از افراد به محض خرید گوشی فوراً درصدد تهیه آن بر می آیند. گوشی سامسونگ یکی از برندهای معتبر و محبوب تلفن همراه است که قاب آن را از متریال های مختلف تولید می کنند.

به گزارش اینتیتر، در میان مدل های مختلف قاب این گوشی هم مدل های اصل و مدل های فیک و تقلبی یافت می شوند. بنابراین لازم است در زمان خرید نکات مهمی را توجه ویژه قرار داد.‌ در صورتی که خواهان استفاده از قابی اصل و ساخته شده از جنس با کیفیتی برای گوشی سامسونگ خود هستید لازم است با ویژگی های مدل های اورجینال آشنا شوید. همچنین راه های تشخیص اصل بودن قاب را فرا بگیرید.

مهم ترین راه برای تشخیص خوب بودن جنس قاب گوشی سامسونگ

برای اینکه از جنس عالی و اصل بودن قاب گوشی سامسونگ اطمینان حاصل کنید راه های مختلفی وجود دارند. مهم ترین راه توجه به نوع بسته بندی قاب است. در صورتی که محصول به شکلی کاملاً اصولی بسته بندی شده باشد می توان از کیفیت بالای جنس آن اطمینان حاصل کرد.

قاب گوشی سامسونگ

معمولاً قاب های ساخته شده از متریال های ضعیف و در اصطلاح فیک دارای بسته بندی غیر استانداردی هستند که به محض مشاهده می توان به این مسئله پی برد. همچنین جنس خوب دارای بارکد بر روی بسته بندی و جعبه خود است. معمولاً بارکد محصول را بر روی قسمت جلویی آن قرار می دهند. همچنین نوشته های روی بسته بندی قاب های مرغوب به زبان انگلیسی است. در حالی که بسته های حاوی قاب های بی کیفیت دارای نوشته هایی به زبان چینی هستند.

رنگ قاب گوشی

رنگ قاب گوشی سامسونگ می تواند عاملی مؤثر و بسیار کاربردی در تشخیص جنس قاب باشد. در صورتی که جنس قاب اصل و درجه یک باشد درخشان تر، پر رنگ تر و زیباتر است. در حالی که جنس های نامرغوب اغلب کدر و کم رنگ هستند و حالتی شبیه به چرک بودن دارند.

قاب گوشی سامسونگ

نوع باز شدن بسته بندی

توجه به این مورد می تواند عاملی خوبی در تشخیص مرغوبیت جنس قاب گوشی سامسونگ باشد. در صورتی که قاب را به عنوان یک قاب با کیفیت و اصل خریداری کرده اید در باز کردن بسته بندی آن چشم بسته عمل نکنید. همچنین سعی کنید عملیات باز کردن بسته بندی قاب را در فروشگاه انجام دهید.
در صورتی که جنس قاب گوشی مرغوب و اصل باشد جعبه آن نیز باکیفیت بوده و در زمان باز شدن کوچک ترین پارگی در آن ایجاد نمی شود. این در حالی است که جعبه های حاوی قاب های غیر اصل به راحتی دچار پارگی شده و از هم متلاشی می شوند.

وزن قاب گوشی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ را اگر از جنس و متریالی درجه یک و به اصطلاح اصل تهیه کرده باشند باید نسبت به جنس های بی کیفیت و غیر اصل سنگین تر باشد. دلیل این امر هم کیفیت مواد سازنده قاب و تعدد لایه های تشکیل دهنده آن می باشد. در صورتی که قاب های تولید شده از مواد و متریال های نا اصل بسیار سبک هستند که این امر به دلیل کیفیت پایین مواد تشکیل دهنده آن ها است.

قیمت بالای قاب گوشی

قاب گوشی سامسونگ

به طور معمول قاب گوشی سامسونگ اگر از جنس خوب و با کیفیتی تولید شده باشد دارای قیمتی بالایی است. در صورتی که قاب مورد نظر شما از قیمت بسیار پایینی برخوردار باشد باید به اصل بودن و عدم خوب بودن جنس آن شک کنید. در این مورد بخصوص باید واقع بین بود و از خرید قاب های ارزان قیمت تحت عنوان قاب های با کیفیت و اورجینال خودداری کرد.

قابلیت ضد لک بودن قاب گوشی سامسونگ

تمامی مدل های قاب گوشی سامسونگ در صورتی که از جنسی مرغوب و استاندارد تهیه شده باشند از قابلیت ضد لک بودن برخوردار هستند. زیرا متریال های باکیفیتی که در ساخت قاب این نوع گوشی مورد استفاده قرار می گیرند دارای چنین خاصیتی بوده و بعد از در دست گرفتن و لمس آن اثری از لک و اثرانگشت را نمی توان بر روی آن مشاهده کرد. همچنین این نوع قاب به راحتی کثیف نمی شوند.

انعطاف پذیری بالا در قاب تلفن همراه سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ را اگر از جنس خوب تولید کرده باشند قطعاً دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی است. زیرا منعطف بودن یکی از ویژگی های بارزی است که برای قاب های اصل و با کیفیت مطرح می کنند. بنابراین می توان آن را به عنوان یک فاکتور مهم در زمینه شناسایی قابی با جنس خوب مورد استفاده قرار داد. چنین قاب هایی را حتی اگر مچاله کنید دوباره به حالت اولیه خود باز می گردند و به اصطلاح دفرمه نمی شوند.

قابل شست و شو بودن قاب

قاب گوشی سامسونگ در صورت اصل بودن و مرغوب بودن جنس آن حتماً قابل شست و شو است. به این معنی که به دلیل جنس خوب در مواجه به شوینده ها و آب دچار رنگ و رو رفتگی و فرسودگی نمی شود. بنابراین در زمان خرید لازم است اطلاعات روی بسته را مطالعه کرد. در صورتی که بر روی جعبه قابلیت شست و شوی محصول قید شده باشد و فروشنده نیز این موضوع را تأیید کند به احتمال زیاد قاب انتخابی دارای جنسی خوب و با کیفیت است.

محکم بودن قاب مخصوص گوشی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ‌ اگر در حد قابل قبولی محکم نباشد قطع به یقین از جنسی خوب تولید نشده است و نمی تواند از گوشی در برابر ضربات احتمالی و آسیب های متعدد مواظبت کند. برای تشخیص میزان استحکام قاب باید آن را در دست گرفت و به خوبی مورد بررسی قرار داد. یک محصول با کیفیت را اگر بارها در دست فشار داد بعد از رها شدن تغییری در ساختار آن ایجاد نمی شود. همچنین دچار شکستگی و ترک خوردگی نخواهد شد.

کلام پایانی

موارد ذکر شده در این مقاله را می توان به عنوان معیارهای اساسی در جهت تشخیص جنس قاب گوشی سامسونگ قرار داد. این موارد به حدی ساده و قابل اجرا هستند که برای دانستن و به کارگیری آن ها نیازی به آگاهی و دانش خاصی نیست. بلکه تنها کافی است این روش ها را تشخیص داده و در زمان خرید قاب مورد توجه قرار داد. به همین راحتی می توان یک محصول با کیفیت که در ساخت آن از متریالی اصل استفاده شده است را خریداری کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.