قتل ناباورانه زن مطلقه جلوی آرایشگاه زنانه | مردی سر زن سابقش را برید + تصویر

مرد خشمگین که دچار جنون شده بود همسر سابقش را جلوی آرایشگاه زنانه‌ای که در آن کار می‌کرد سر برید.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. تازه ترین خبر مربوط به قتل را در ادامه می‌خوانید.

مرد مصری همسر سابقش را جلوی آرایشگاه زنانه‌ای که در آن کار می‌کرد سر برید.

رسانه‌های مصری خبر دادند، این مرد که سه ماه پیش از همسرش جدا شده بود، بارها تلاش کرد تا او را به همراه سه دخترش به خانه بازگرداند، اما زن همچنان بر جدایی اصرار داشت.

قتل

یکی از روزها هنگامی که زن مطلقه از آرایشگاهی که در آن کار می‌کرد، خارج می‌شد این مرد با چاقو به سویش حمله‌ور شده، او را به کناری کشید و چندین ضربه متوالی چاقو به وی وارد کرد و باعث شد تا این زن در همان مکان و پیش از رسیدن نیروهای امدادی جانش را از دست بدهد. به گفته شاهدان، این مرد در همان ورودی آرایشگاه به همسر سابقش حمله کرده و مردم با شنیدن فریاد زنانی که داخل آرایشگاه بودند خود را به محل حادثه رسانده و قربانی را غرق در خون روی زمین یافتند.

شماری از اهالی موفق شدند مرد مذکور را دستگیر و خلع سلاح کنند، اما مرد در همان حال فریاد می‌زد کسی با من کاری نداشته باشد؛ این زن من است. گفته می‌شود این حادثه شوک بزرگی به افکار عمومی مصر وارد کرده و بسیاری از فعالان اجتماعی خواستار اشد مجازات و حکمی بازدارنده علیه این همسرکشی شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.