رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قتل هولناک جوان برازجانی به خاطر اختلافات شخصی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل جوان ۲۳ ساله کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، سرهنگ عباس علی یاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با بیان اینکه مأموران انتظامی در شبانه‌روز برای تقویت امنیت فعالیت می‌کنند اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی بدون اغماض با متخلفان در همه عرصه‌ها برخورد و دستگیر می‌کند.

رئیس پلیس دشتستان از وقوع قتل در برازجان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد جوان ۲۳ ساله در شهر برازجان بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به فعالیت کارآگاهان پلیس آگاهی و تحقیقات فنی و بررسی صحنه جرم، گفت: مأموران انتظامی دشتستان اقدامات گسترده برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

سرهنگ علی یاری در ادامه از شناسایی مخفیگاه قاتل در یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور خبر داد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل فراری در خمین شهر اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی قاتل را در مخفیگاه طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: با بازجویی صورت گرفته، متهم به ارتکاب قتل اعتراف و علت آن را اختلافات شخصی اعلام کرد.

این مقام انتظامی با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه در سطح شهرستان دشتستان به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را افزایش دهند و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف فردی بین افراد سعی و تلاش کنند تا با همکاری و مشورت بزرگان، معتمدین فامیل و محل نسبت به حل اختلافات و رفع کدورت‌ها اقدام شود و در غیر اینصورت مشکل خود را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.