قتل هولناک نوزاد ۱۰ ماهه توسط پدر سنگدل

جانشین فرماندهی انتظامی استان شرق تهران خبر داد: مردی که به دلیل استعمال مواد مخدر نوزاد ۱۰ ماهه خودش راضرب وشتم قرار و خفه کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبر آنلاین، جانشین فرماندهی انتظامی استان شرق تهران خبر داد: مردی که به دلیل استعمال مواد مخدر نوزاد ۱۰ ماهه خودش راضرب وشتم قرار و خفه کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پردیس دستگیر شد.

سرهنگ شهرام امیریان در خصوص این خبر بیان داشت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع مرگ مشکوک نوزادی ۱۰ ماهه به پلیس آگاهی شهرستان بررسی موضوع در دستورکارقرار گرفت. وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و احضار پدر نوزاد وی در تحقیقات اولیه عنوان کرد نوزاده ۱۰ ماهه وی روی اپن آشپزخانه بوده که ناگهان متوجه افتادن وی بر روی زمین و سپس فوت شدن وی شدم.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت:با توجه به شواهد و آثار ضرب و جرح بر روی بدن کودک ماموران را برآن داشت نسبت به موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند . این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از پدر نوزاد، نامبرده با مشاهده مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل نوزاد ۱۰ ماهه اش را اینگونه بیان کرد که در روز حادثه بدلیل استعمال مواد مخدر درحال خودم نبودم و زمانی که نوزادم گریه میکرد وی را مورد ضرب و شتم قرارداده و سپس وی خفه کردم.

سرهنگ امیریان با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضائی اظهار داشت: دریافت آموزش های کنترل خشم وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی (اعتیاد و..) و مراجعه به کارشناسان روانشناسی برای حل مشکلات از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری می کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.