قتل و تجاوز به ملکه زیبایی | قاتل ملکه زیبایی دستگیر شد + تصویر

مرد جنایتکار که یک ملکه زیبایی را به قتل رسانده بود پس از سالها فرار دستگیر شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرملت، قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند که این عمل می تواند به صورت عمد، شبه عمد یا غیر عمد باشد. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده و روزانه چندین و چند خبر در صفحه حوادث روزانمه ها و سایتها منتشر می شود. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

نوئل روسو ۳۷ ساله در سال ۱۹۶۲ وقتی به عنوان ملکه زیبایی کالیفرنیا برگزیده شد، به شهرت زیادی رسید و مطبوعات به او لقب «خانم برلینگیم» دادند. سال‌ها بعد اما در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۳، وی به طرز عجیبی ناپدید شد و خانواده و دوستانش وقتی دیدند که از او خبری نیست، پلیس را در جریان قرار دادند.

دوستانش به پلیس گفتند که نوئل به تازگی با پسر موردعلاقه‌اش جر و بحث کرده و قصد داشته با همراه یکی از دوستانش به سانتاروزا سفر کند. پلیس نیز به سراغ دوست وی رفت اما او گفت که نوئل را به ایستگاه اتوبوس رسانده و بعد از آن دیگر وی را ندیده است.

تصویر

در ادامه و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که نوئل دو بار ازدواج کرده و هر دو بار طلاق گرفته بود و یک پسر داشت. او در جنگلبانی کار می‌کرد و همزمان در کالج جونیور سانتا روزا درس می‌خواند.

از سویی دوستانش می‌گفتند که همیشه نگران وی بودند، چرا که او برای رفتن به محل کارش سوار ماشین غریبه‌ها می‌شد و به راحتی به آنها اعتماد می‌کرد.

در حالی که تحقیقات برای پیدا کردن ردی از نوئل ادامه دات، در ۲۷ ژوئن(۳روز بعد از گم شدن نوئل) پسر۷ ساله‌ای جسد او را در پشت یک دفتر املاک نزدیک پارک روهنرت پیدا کرد. جسد در حالی پیدا شد که برهنه بود و آثار شکنجه، ضرب و شتم شدید و تجاوز دیده می‌شد. در ادامه پلیس وارد ماجرا شد و در تحقیقات اولیه مشخص شد نوئل با ضربات متعدد چوب به قتل رسیده است. کارآگاهان با وجود جمع‌آوری شواهدی در محل پیدا شدن جسد ملکه زیبایی، موفق به شناسایی هیچ مظنونی نشدند. به همین دلیل این پرونده برای چندین دهه راکد ماند.

در سال ۲۰۱۰، کارآگاهان مدارک پرونده را برای تجزیه و تحلیل دی ان ای به آزمایشگاه جنایی سانتا کلارا ارسال کردند. پرونده دوباره به جریان افتاد و پلیس تحقیقاتش را از سر گرفت. دی ان ای و سایر شواهد، پلیس را به مردی به نام آلفردو کارترو جونیور ۶۵ ساله از لیکپورت در کالیفرنیا رساند. کارآگاهان این مرد را زیر نظر گرفتند و در ادامه به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد کسی جز او قاتل نوئل نیست. به این ترتیب، عامل جنایت ۴۰ساله چند روز پیش دستگیر شد و تحقیقات از او برای کشف انگیزه‌اش از جنایت ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.