قیمت آپارتمان ۱۲۰ متری در نیاوران چند؟

نیاوران یکی از محلات شمال شرق تهران و جزو منطقه شمیران است. این محله از شمال با ارتفاعات کلکچال، از غرب به تجریش، از شرق به دارآباد و از جنوب به فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب متصل است. قیمت آپارتمان در این محله پر نوسان و از متری ۱۲۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغییر است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، نیاوران یکی از محلات شمال شرق تهران و جزو منطقه شمیران است. این محله از شمال با ارتفاعات کلکچال، از غرب به تجریش، از شرق به دارآباد و از جنوب به فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب متصل است. قیمت آپارتمان در این محله پر نوسان و از متری ۱۲۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان متغییر است.

*آپارتمانی ۱۲۰ متری با مشاعات کامل و چشم انداز کوهستان، ۱۵ میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد ۲ خوابه ساخت سال ۸۲ بوده که قیمت هر متر آن ۱۲۵ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمانی ۶ طبقه واقع شده و به مشاعات آبی همچون استخر، سونا و جکوزی مجهز است.

*قیمت آپارتمان ۲ خوابه ساخت سال ۸۷، حدود ۱۷ میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد که در طبقه ۴ واقع شده دارای پارکینگ، آسانسور و انباری بوده و قیمت هر متر آن ۱۴۵ میلیون تومان است.

*آپارتمان دیگری واقع در خیابان نیاوران، به قیمت ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ۲ خوبه که سقف آن ۴ متر ارتفاع است، در طبقه ۸ برج باغ واقع شده است. قیمت هر متر این واحد ۶ ساله، ۱۵۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان است. تراس قابل چیدمان، لابی ۶۰۰ متری و استخر فعال از دیگر ویژگی‌های این ساختمان است.

*آپارتمانی ۲ خوابه در شمال کاخ نیاوران به قیمت ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. این ساختمان ساخت سال ۹۸ از سازه‌ای کلاسیک و مشاعات آبی کامل برخوردار است. قیمت آپارتمان با این شرایط متری ۱۸۵ میلیون تومان آگهی شده است.

*آپارتمان نوساز با ۲ پارکینگ ۱۸ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر این واحد ۲ خوابه که طبقه سوم واقع شده، ۱۵۰ میلیون تومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

* یک آپارتمان نوساز در خیابان اصلی نیاوران با ۲ اتاق خواب، متری ۲۵۰ میلیون تومان و در کل ۳۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد علاوه بر پارکینگ و آسانسور و انباری، مشاعات آبی و سرایدار ۲۴ ساعته دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.