قیمت آپارتمان ۷۰ متری در پاسداران | مرداد ۱۴۰۲

پاسداران از محلات واقع شده در شمال شرق تهران است که دسترسی خوبی به اتوبان‌ها و مراکز رفاهی و درمانی منطقه دارد. قیمت آپارتمان در پاسداران بسته به امکانات، مشاعات و سن بنا از حدود متری ۱۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، آپارتمان ساخت سال ۸۴ با ۲ اتاق خواب ۸ میلیارد تومان یعنی متری ۱۱۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان فروخته می‌شود. این واحد که در طبقه ۲ ساختمانی ۵ طبقه و بدون آسانسور واقع شده، دسترسی سریع به مترو، اتوبان‌ها و مراکز تجاری و تفریحی دارد.

قیمت آپارتمان ۷۰ متری ساخت سال ۸۵ در هروی پاسداران، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه که در طبقه سوم واقع شده، به صورت کامل بازسازی شده و به ازای هر متر ۱۲۱ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

آپارتمان ۷۰ متری ۲ خوابه ساخت سال ۸۸ حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و متری ۱۴۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه ۵ ساختمانی در یک فرعی دنج و مشجر واقع شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در پاسداران

قیمت آپارتمان نوساز در پاسداران شمالی ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یعنی متری ۱۶۴ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد ۲ خوابه در طبقه ۵ ساختمان ۶ طبقه واقع شده و دارای بالکن کاربردی و مشاعات مطلوبی است.

آپارتمان نوساز دیگری با قیمت هر متر ۱۳۵ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان و قیمت کل ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه ۳ ساختمان ۵ طبقه واقع شده و علاوه بر پارکینگ، آسانسور و انباری، دارای سرایداری ۲۴ ساعته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.