رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

قیمت نسخه‌های مختلف گوشی‌های سری گلکسی S23 افشا شد

ظاهراً امسال هم پرچمدارهای سامسونگ در نسخه پایه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، سامسونگ ۱۲ بهمن‌ماه از سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند، بااین‌حال همچنان شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن‌ها هستیم. حالا جدیدترین اطلاعات، قیمت نسخه‌های مختلف گوشی‌های سری گلکسی S23 را برملا می‌کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ بوده‌ایم، بنابراین با طراحی، مشخصات فنی و قابلیت‌های آن‌ها آشنایی داریم. اما حالا منبعی در توییتر به نام «RGcloudS»، قیمت این گوشی‌ها را افشا کرده است.

قیمت احتمالی سری گلکسی S23

به گفته این منبع، ارزان‌ترین گوشی این خانواده ۷۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و گران‌ترین عضو هم با ۱۴۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. همچنین این منبع مدعی شده است که مدل استاندارد از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که مدل‌های پلاس و اولترا قادر به پشتیبانی از وای‌فای ۷ خواهند بود.

درحالی قیمت نسخه‌های مختلف گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شده است که خود منبع هم قطعیتی درباره آن‌ها ندارد و شاید درنهایت با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو شویم. به‌هرحال در ادامه قیمت احتمالی نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ را مشاهده می‌کنید:

  • گلکسی S23 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۹۹ دلار
  • گلکسی S23 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۸۴۹ دلار
  • گلکسی S23 پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۹۹ دلار
  • گلکسی S23 پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۴۹ دلار
  • گلکسی S23 اولترا با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۲۴۹ دلار
  • گلکسی S23 اولترا با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۳۴۹ دلار
  • گلکسی S23 اولترا با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۱۴۹۹ دلار

یکی از مواردی که در روزهای اخیر منابع مختلف درباره آن اختلاف‌نظر داشته‌اند، میزان حافظه داخلی پایه پرچمدارهای جدید سامسونگ است. برخی منابع از حذف نسخه ۱۲۸ گیگابایتی خبر می‌دهند و تعدادی از آن‌ها می‌گویند این نسخه در برخی کشورها عرضه می‌شود. حالا هم در لیست قیمت، شاهد قرارگیری نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هستیم. بنابراین دقیقاً نمی‌دانیم سامسونگ چه برنامه‌ای دارد.

سامسونگ کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه از سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند؛ گوشی‌های هوشمندی که این‌بار تنها با یک تراشه و آن هم نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از راه می‌رسند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.