ماجرای بیرون ماندن چند ستاره استقلال | مشکل فقط دو میلیارد تومان است!

باشگاه استقلال به دلیل رد شدن از سقف قرارداد نمی‌تواند قرارداد چند نفر را ثبت کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، استقلال نتوانست مجوز حرفه ای دریافت کند و به همین دلیل سقف بودجه این باشگاه و تیم‌هایی که مجوز حرفه ای دریافت کردند، متفاوت است. باشگاه استقلال طبق مصوبه جدید تنها می‌تواند به اندازه ۳۰۰ میلیارد تومان تیم ببندد و بیشتر از این مبلغ اجازه هزینه کردن ندارد. موضوعی که به یک چالش جدید در این باشگاه تبدیل شده و چند بازیکن جدید این تیم به همراه مربی تازه واردشان هنوز مجوز ثبت قرارداد ندارند.

نفراتی مثل آریا برزگر، منتظر محمد، محمدرضا خالدآبادی، سعید مهری و سامان تورانیان در کنار مهدی هاشمی‌نسب فعلا بدون قرارداد در تمرینات استقلال شرکت می‌کنند و هنوز مجوز ثبت قرارداد این نفرات صادر نشده است. طبق شنیده‌های ما در حال حاضر مجموع قراردادهای بازیکنان و کادرفنی استقلال برای فصل پیش رو چیزی حدود ۳۰۲ میلیارد تومان است و همین حالا بدون احتساب مبلغ قرارداد این ۵ بازیکن و مهدی هاشمی‌نسب، استقلال دو میلیارد تومان اضافه تر خرج کرده و باید این مبلغ به ۳۰۰ میلیارد برسد.

همین موضوع ممکن است باعث جدایی این نفرات تازه وارد شود. منتظر محمد در آستانه انتقال قرضی به مس رفسنجان قرار دارد و تکلیف سایر نفرات هم مشخص نیست. استقلال برای حل این مشکل یا باید قید این بازیکنان را بزند و این نفرات راهی تیم‌های دیگر شوند و یا اینکه بازیکنان دیگری را از لیست فعلی خارج کند تا بتواند از بازیکنان جدیدش استفاده نماید.

آبی‌ها همچنین می‌توانند با توجه به اینکه لیستشان هنوز جای خالی دارد و می‌توانند بازیکن جدید بگیرند؛ مبلغ قرارداد چند بازیکن و یا چند عضو کادرفنی را کم کنند تا بتوانند قرارداد نفرات جدید را ثبت کنند. اتفاقی که البته بعید است رخ دهد و طبیعتا کسی حاضر نیست مبلغ قراردادش را کم کند. حال باید دید آیا خطیر می‌تواند این موضوع را مدیریت کند و یا اینکه بازیکنان جدید استقلال راهی تیم‌های دیگر خواهند شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.