مدافع استقلالی مدیران پرسپولیس را داغون و گوگولی خطاب کرد | توهین به هواداران پرسپولیس ادامه دارد + عکس

در پی توهین جنجالی محمد دانشگر به مدیران تیم فوتبال پرسپولیس، این باشگاه به کمیته اخلاق شکایت کرد. همچنین علاوه بر شکایت در این کمیته، باشگاه پرسپولیس از این مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به دادسرا نیز شکایت کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرگردون، این‌طور که به نظر می‌رسد بعد از گذشت یک هفته از بازی پرسپولیس و سپاهان حاشیه‌های این بازی تمامی ندارد.

محمد دانشگر، مدافع تیم سپاهان، ساعتی پیش تصویری از مدیریت پرسپولیس به همراه پیامی کنایه‌آمیز در صحفه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. مدافع سپاهان لحظاتی بعد این استوری را پاک کرد اما کار از کار گذشت و پرسپولیسی‌ها از این بازیکن شکایت کردند.

باشگاه پرسپولیس شکایت خود را از طریق نامه‌نگاری با سازمان لیگ و نزد کمیته اخلاق ثبت کرده و خواستار رسیدگی به آنچه قرمزها استوری توهین‌آمیز خواندند شده است. همچنین بر اساس اعلام خبر ورزشی باشگاه پرسپولیس از این مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به دادسرا نیز شکایت کرد.

توهین هوادار تیم فوتبال سپاهان به هواداران پرسپولیس بی جواب نماند

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود».

این فرد در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان در اقدامی زشت و زننده به بانوان هوادار در ورزشگاه توهین کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.