مدت زمان انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص شد

انیمیشن Kung Fu Panda 4 استودیو دریم‌ورکس با طول ۹۴ دقیقه در جایگاه دوم طولانی‌ترین قسمت مجموعه قرار می‌گیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مدت زمان انیمیشن Kung Fu Panda 4 (پاندای کونگ‌فوکار ۴) مشخص شده است. این انیمیشن با طول ۹۴ دقیقه در جایگاه دوم طولانی‌ترین قسمت مجموعه و پشت سر Kung Fu Panda 3 قرار می‌گیرد که مدت زمانش تنها یک دقیقه بیشتر بود. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای پاندای کونگ‌فوکار ۴ منتظر بمانند و این انیمیشن در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ (۸ مارس ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌رود.

جک بلک در نقش پو، آکوافینا در نقش ژن، وایولا دیویس در نقش آفتاب‌پرست، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، جیمز هنگ در نقش آقای پینگ، برایان کرانستون در نقش لی شان، ایان مک‌شین در نقش تای لانگ، جاناتان کی کوان در نقش هان، لوری تان چن در نقش گراز مادربزرگ و رونی چنگ در نقش ناخدای قایق ماهیگیری ازجمله صداپیشه‌هایی به‌شمار می‌آیند که در انیمیشن اکشن کمدی ماجراجویانه Kung Fu Panda 4 به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان انیمیشن Kung Fu Panda 4 می‌خوانیم: «پس از اینکه پو برای تبدیل به رهبر معنوی دره صلح انتخاب می‌شود، باید یک جنگجوی اژدهای جدید برای آموزش بیابد. درعین‌حال یک جادوگر بدذات قصد احضار دوباره همه کاراکترهای شروری را دارد که پو شکست داده بود.» مایک میچل، کارگردان انیمیشن Trolls (ترول‌ها) سکان هدایت انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار ۴ را در دست دارد و ربکا هانتلی به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.