مدت زمان قسمت پایانی انیمه Attack on Titan بیش از یک ساعت خواهد بود

به‌تازگی مدت زمان نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan مشخص شده است که باید منتظر یک قسمت بسیار طولانی دیگر باشیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مدت زمان زیادی تا پایان یافتن انیمه Attack on Titan باقی‌نمانده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان قسمت پایانی انیمه حمله به تایتان مشخص شده است. وب‌سایت شبکه NHK تایید کرد که مدت زمان نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه باشد. قسمت قبلی این انیمه حدود ۱ ساعت بود و پیش از این انتظار می‌رفت قسمت دوم هم مدت زمانی مشابه داشته باشد، اما اکنون قسمت پایانی آن نزدیک به ۳۰ دقیقه طولانی‌تر است.

قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Attack on Titan در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) پخش خواهد شد. درحالی‌که تنها ۸ روز به پایان کار این انیمه باقی‌مانده است، استودیو ماپا تصویر تبلیغاتی جدیدی از این انیمه را منتشر کرده است که در این تصویر می‌توانیم شاهد تایتان زره‌پوش و کارت تایتان (تایتان ارابه) باشیم. ماپا تصمیم دارد با انتشار تصاویری این‌چنینی هیجان طرفداران برای نیمه دوم بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را بیشتر کند.

یویچیرو هایاشی وظیفه کارگردانی و هیروشی سیکو وظیفه نوشتن فیلمنامه بخش سوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan را بر عهده داشته‌اند. کوتا یاماموتو هم وظیفه ساخت موسیقی متن را بر عهده داشته است. انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است.

بخش اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در ۱۶ قسمت تولید و پخش شد و پارت دوم فصل پایانی انیمه حمله به تایتان نیز در ۱۲ قسمت تولید شده است. بخش سوم و چهارم انیمه Attack on Titan در دو قسمت یک ساعته تولید شده‌اند که درواقع این دو بخش شامل ۶ اپیزود پایانی این انیمه هستند. در ابتدا ویت استودیو وظیفه ساخت سه فصل اول انیمه حمله به تایتان را بر عهده داشت، اما از فصل چهارم استودیو ماپا به‌عنوان استودیو سازنده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که ساخت این انیمه را تا پایان بر عهده دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.