مرجانه گلچین سرانجام گاف داد | چرا مرجانه گلچین این لباس ها را پوشید؟! + عکس

مرجانه گلچین که در ماه های اخیر به خاطر استایل های خاصش مورد توجه قرار گرفته، اینبار با انتقاد منتقدین حوزه مد مواجه شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترفندباز، مرجانه گلچین از چهره های نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است که به ویژه در ۱۵ سال اخیر شهرت فراوانی کسب کرده است. کارنامه بازیگری مرجانه گلچین به دو دوره تقسیم می شود که یکی مربوط به دهه ۷۰ و بعدی مربوط به دوره اواسط دوره ۸۰ به بعد است. مرجانه گلچین در اواسط دهه هشتاد با سریال بزنگاه به بازیگری بازگشت و خوش نشین ها و شاهگوش از دیر آثار شناخته شده او در زمان خودش بود. در سال های اخیر مرجانه گلچین با تغییراتی که در ظاهر خود ایجاد کرده و با عکسهایی که به عنوان مدل تبلیغاتی برندهای آرایشی گرفته بسیار خبرساز شده است. مرجانه گلچین در حال حاضر ۵۴ ساله است.

مرجانه گلچین با عکس های جدیدش خبرساز شده است. سایت چی بپوشم که در زمینه مد فعالیت می کند نوشته استایل جدید این بازیگر اصلا مناسب او نیست و باعث بد هیکل دیده شدن خانم بازیگر شده است.

مرجانه گلچین در پست جدید اینستاگرامش با استایل مونوکروم مشکی‌اش جلب توجه کرده‌ است.

لباس جدید گلچین بسیار گشاد و با جزئیاتی چرمی است و علی‌رغم رنگ مشکی‌اش باعث گم شدن اندام این بازیگر در لباس و بد هیکل دیده شدن مرجانه گلچین شده‌است. علاوه بر این پوشیدن کفش اسپرت با این لباس اصلا انتخاب خوبی به نظر نمی‌رسد.

گلچین

گلچین

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.