مرد خشمگین همسرش را به اتهام خیانت کشت! | زنم با دو مرد فامیل به من خیانت کرد!!

مردی که همسرش را با تهمت خیانت کشت چون فکر می‌کرد او با دو نفر از مردان فامیل رابطه دارد با وجود ثابت نشدن ادعایش در دادگاه گفت از کارش پشیمان نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از اعتمادآنلاین، متاسفانه در سالهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص خیانت به همسر منتشر می‌شود. خیانت باعث به هم خوردن کانون گرم خانواده و جدایی زوجها می‌شود. افرادی که خیانت می‌کنند نه تنها همسرشان را به هم می‌ریزند بلکه با آینده خود هم بازی می‌کنند. تازه ترین خبر درباره خیانت شوکه کننده است.

یک سال قبل مردی با پلیس تماس گرفت و گفت همسرش به نام مینا را کشته و از ماموران خواست او را دستگیر کنند. او گفت: من زنم را با چاقو کشته‌ام. حالا هم در خانه هستم.

وقتی پلیس به خانه رسید متهم در را باز کرد و از آنها خواست وارد خانه شوند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و ضبط آلت قتاله و سایر مدارک موجود متهم که میثم نام دارد، بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: ما چهار سال قبل با هم ازدواج کردیم. اختلافاتی با هم داشتیم اما این اختلافات جدی نبود تا اینکه مدتی قبل متوجه تغییر رفتار همسرم شدم و او را تحت نظر گرفتم. متوجه شدم با مردانی رابطه دارد. او با شوهرخواهر خودش و شوهر خواهر من رابطه داشت. من چندباری به مینا گفتم از این روابط دست بردارد. وقتی این کار را نکرد و سعی کرد انکار کند، او را کشتم.

این در حالی بود که پدر و مادرمقتول از میثم شکایت کردند و گفتند دامادشان به فرزندشان تهمت زده است. آنها گفتند هیچ رابطه غیراخلافی بین آن دو مرد با دخترشان وجود نداشت. مادر مقتول گفت: مینا با شوهرش اختلاف داشت چون شوهرش آدم بدبینی بود. من و پدر مینا چندباری واسطه شدیم تا دست بردارد اما به کارهایش ادامه می‌داد تا اینکه دخترمان را کشت.

پلیس دو مردی را که متهم مدعی بود با مینا رابطه داشتند، احضار کرد و آنها گفتند ادعاهای میثم دروغ است و رابطه آنها در حد رابطه فامیلی بود.

مرد همسرکش: از قتل زنم پیشمان نیستم

در ادامه پرونده تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند و سپس میثم در جایگاه قرار گرفت.

متهم گفت: من از قتل مینا پشیمان نیستم. زنی را که خیانت می‌کند، باید کشت. او با شوهرخواهر خودش و شوهرخواهر من رابطه داشت.

قاضی به متهم گفت: ادعای تو ثابت نشده و همه اعضای خانواده‌ات هم گفته‌اند این حرف‌ها درست نیست. هیچ مدرکی هم پیدا نشده که نشان دهد ادعایت درست است.

متهم گفت: من مطمئن هستم و چون خودم مطمئن هستم پس برایم کافی است. حتی چند شماره تلفن در کشو پیدا کردم که برای مردان همسایه بود اما نگه نداشتم. من خوب کردم این کار را کردم و از کارم پشیمان نیستم.

بعد از پایان گفته‌های متهم، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.