مشخص شدن نویسنده و کارگردان سریال انیمیشنی Tiana دیزنی پلاس

نویسنده و کارگردان انیمیشن Tiana، سریال انیمیشنی جدید پلتفرم دیزنی پلاس توسط این شرکت انتخاب شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بنابر گزارش ورایتی، جویس شری (Joyce Sherri) قرار است نویسنده ارشد و کارگردان سریال انیمیشنی Tiana باشد. این پروژه موزیکال در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود و به‌نوعی دنباله و اسپین‌آف انیمیشن شاهزاده خانم و قورباغه (The Princess and the Frog) است. آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) نیز قرار است صداپیشه شخصیت تیانا باشد.

جویس شری اخیرا روی مینی سریال ترسناک مراسم نیمه‌شب (Midnight Mass) برای نتفلیکس کار کرده بود. او همچنین فیلم‌های کوتاهی مثل Beauty، Forever و Down, Down, Baby را نوشته و کارگردانی کرده است. شری همچنین در سال ۲۰۲۰ برنده مسابقه فیلمنامه Slamdance برای فیلم Sweet Sixteen شده بود.

تولید این انیمیشن سریالی بر عهده استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی است، استودیویی که The Princess and the Frog را نیز ساخته و در سال ۲۰۰۹ اکران کرده بود. نیتن کرتیس (Nathan Curtis) تهیه کننده تیانا و جنیفر لی (Jennifer Lee) و استلا مگی (Stella Meghie) تهیه کننده اجرایی آن هستند. باید اشاره کنیم که مگی در گذشته قرار بود نویسنده و کارگردان این پروژه باشد.

تاریخ پخش سریال انیمیشنی Tiana هنوز مشخص نیست، اما این سریال انیمیشنی قرار است برای سال ۲۰۲۴ و پخش از دیزنی پلاس آماده شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.