معرفی جذاب ترین فیلم های علمی تخیلی ۲۰۲۴

بشر همیشه به دنبال پیش‌بینی آینده بوده و به همین دلیل داستان‌ها، فیلم‌ها و هر اثری که به این مساله بپردازد، مورد توجه قرار می‌گیرد. داستان‌ها و فیلم‌های علمی – تخیلی نیز به همین دلیل همیشه از اقبال و توجه بینندگان برخوردار بوده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، بشر همیشه به دنبال پیش‌بینی آینده بوده و به همین دلیل داستان‌ها، فیلم‌ها و هر اثری که به این مساله بپردازد، مورد توجه قرار می‌گیرد. داستان‌ها و فیلم‌های علمی – تخیلی نیز به همین دلیل همیشه از اقبال و توجه بینندگان برخوردار بوده‌اند.

۱ – سریال صورت فلکی

سریال صورت فلکی (Constellation) یکی از جدیدترین سریال‌های اپل تی وی است که پخش آن برای اواخر زمستان برنامه ریزی شده است. اپل در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری بر روی سریال‌های علمی تخیلی کرده و در این زمینه پیشرو است. این سریال درباره فضانوردی است که پس از یک فاجعه در فضا به زمین بازمی‌گردد.

سریال صورت فلکی توسط کارگردان کانادایی، میشل مک کلارن ساخته می‌شود و با توجه به بازیگران و عوامل تولید، به نظر می‌رسد یکی از بهترین سریال‌های علمی تخیلی سال باشد.

۲- فیلم سینمایی پایان

فیلم پایان (The End) عجیب‌ترین پروژه سینمایی در ژانر علمی تخیلی است که درسال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این فیلم اولین فیلم داستانی از مستندسازی مشهور به نام جاشوا اوپنهایمر است. داستان فیلم درباره ثروتمندترین خانواده جهان است که ۲۰ سال پس از پایان جهان و تمدن بشری هنوز هم در پناهگاه خود در روی کره زمین زندگی می‌کنند.

نکته عجیب ماجرا، در سبک این فیلم علمی تخیلی است. این فیلم سینمایی در حقیقت یک اثر موزیکال با بازی تیلدا شایلتون و مایکل شانون است!

۳ – فیلم سینمایی دولت الکترونیک

نتفلیکس هم در ژانر علمی تخیلی سرمایه‌گذاری‌های خوبی کرده است و یکی از فیلم‌های جذاب این ژانر برای ۲۰۲۴ از این پلتفرم پخش خواهد شد. فیلم سینمایی دولت الکترونیک (The Electric State) در سال ۱۹۹۷ اتفاق می‌افتد که دنیا به وضعیت پسا آخرالزمانی درآمده است. دختری با ربات خود به نقاط مختلف آمریکا که تبدیل به یک دیستوپیا شده، سفر می‌کند.

نتفلیکس هزینه هنگفتی را برای این فیلم خرج کرده است تا عنوان بهترین فیلم علمی تخیلی سال را کسب کند. این فیلم در واقع تصویری از آینده بشر را در گذشته نشان می‌دهد و با توجه به عناصر نوستالژیک دهه نودی، طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

۴ – سریال ربات قاتل

سریال ربات قاتل (Murderbot) یکی دیگر از پروژه‌های هیجان انگیز اپل تی وی است که در ژانر علمی تخیلی تهیه می‌شود. این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با عنوان خاطرات ربات قاتل، نوشته مارتا ولز ساخته می‌شود. داستان این سریال در مورد یک ربات امنیتی است که هم عاشق احساسات انسانی شده و هم از این احساسات وحشت زده است.

الکساندر اسکارسگارد بازیگری است که نقش این ربات را بازی خواهد کرد و با توجه به سبک بازی‌اش برای این نقش کاملا مناسب خواهد بود.

۵ – سریال ماده تاریک

گفته بودیم که اپل تی وی سرمایه‌گذاری هنگفتی روی آثار علمی تخیلی انجام داده است، پس جای تعجب ندارد که سریال ماده تاریک (Dark Matter) نیز توسط این شرکت ساخته شده باشد. داستان این سریال درباره فیزیکدانی است که پایش به دنیای موازی باز می‌شود و در ادامه همزاد یا فردی شبیه این فیزیکدان، زندگی‌اش را در دنیای اصلی در دست می‌گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.