معرفی مهیج ترین فیلم های اکران بهمن ماه

اخیرا لیستی پرهیجان از فیلم‌هایی که قرار است طی بهمن ماه اکران شود، منتشر شده است. برخی از این فیلم‌ها به صورت سینمایی و برخی در پلتفرم‌های اینترنتی اکران خواهند شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از کاماپرس، اخیرا لیستی پرهیجان از فیلم‌هایی که قرار است طی بهمن ماه اکران شود، منتشر شده است. برخی از این فیلم‌ها به صورت سینمایی و برخی در پلتفرم‌های اینترنتی اکران خواهند شد.

۱ – فیلم سینمایی استخر بی انتها

استخر بی انتها (Infinity Pool) یکی از مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین عناوینی است که در اکران بهمن ماه وجود دارد. این فیلم به سبک دلهره آور و علمی تخیلی ساخته شده و صحنه‌های عجیب و غریب، ترسناک و حتی چندش آور کم ندارد.

داستان فیلم در مورد یک زوج نویسنده است که پس از یک حادثه رانندگی، وارد جنبه‌های تاریکی از فرهنگ کشور می‌شوند. این فیلم را برندون کراننبرگ نگارش و کارگردانی کرده و محصول مشترک کانادا، کرواسی و مجارستان است.

۲ – فیلم سینمایی شما مردم

اگر به دنبال یک فیلم واقعا کمدی هستید، فیلم سینمایی شما مردم (You People) اکیدا پیشنهاد می‌‌شود. داستان فیلم در مورد عاشق شدن یک مرد میانسال سفید پوست به یک خانم سیاه پوست و مشکلاتی است که در راه ازدواج این دو وجود دارد. در واقع این فیلم مشکلات فرهنگی جامعه را به زبان طنز به نقد کشیده است.

ادی مورفی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارد و اثر سینمایی توسط کنیا بریس کارگردانی شده است. «شما مردم» توسط نتفلیکس اکران می‌شود.

۳ – فیلم سینمایی درب کابین را بزن

«درب کابین را بزن» (Knock at the Cabin) یک فیلم ترسناک روانشناختی است. داستان فیلم از یک رمان گرفته شده است. این اثر اقتباسی مسافرت یک خانواده ۳ نفره را به جنگلی روایت می‌کند که در آنجا توسط ۴ نفر ربوده می‌شوند. ربایندگان از این ۳ نفر می‌خواهند که یک نفر از میان خود را برای جلوگیری از وقوع آخرالزمان قربانی کنند.

این فیلم توسط ام نایت شامالان کارگردانی شده است. «درب کابین را بزن» یک فیلم خشن بوده و به همین دلیل برای کسانی که از خشونت بیزار هستند، پیشنهاد نمی‌شود.

۴ – فیلم سینمایی زیرک‌تر

فیلم سینمایی «زیرک‌تر» (Sharper) نیز یک فیلم دلهره آور روانشناختی است که بهمن‌ماه در پلتفرم اپل تی وی منتشر می‌شود. بنجامین کارون این فیلم را کارگردانی کرده است. داستان این فیلم معمایی بوده و شخصیت‌های متفاوتی را روایت می‌کند که در مقابل دریافت پول حاضر به بازی در یک نقش شده‌اند. آن‌ها سعی می‌کنند تا سر یکدیگر را کلاه بگذارند.

این فیلم در انتهای بهمن ماه منتشر خواهد شد و با توجه به لیست بازیکنانش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

۵ – فیلم سینمایی خرس کوکائینی

فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear) از یک داستان واقعی الهام گرفته شده است. داستان این فیلم درباره خرسی است که میلیون‌ها دلار کوکائین گمشده را در سال ۱۹۸۵ بلعیده بود. لاشه این خرس بعد از مرگش تاکسیدرمی شده است. در واقع این فیلم یک فیلم کمدی ترسناک آمریکایی بوده که صحنه‌های خشن را در کنار صحنه‌های کمدی به تصویر می‌کشد.

جیمی واردن به عنوان نویسنده و الیزابت بنکس به عنوان کارگردان این فیلم را ساخته‌اند. این فیلم یکی از اولین تجربه‌های کاگردانی بنکس است که بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می‌شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.