معرفی کنسول بازی دستی Razer Edge با قیمت ۴۰۰ دلار + مشخصات فنی

کنسول جدید Razer Edge در واقع یک تبلت اندرویدی است که با کنترلرهای گیمینگ همراه شده و امکان بازی در فضای ابری را فراهم می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، ۲۰۲۲ ظاهرا سال کنسول‌های دستی است. شرکت ریزر هم نخواسته از این قطار عقب بماند و تبلت جدیدی را معرفی کرده که از اساس با هدف گیمینگ ابری ساخته شده است. این دستگاه با نام Razer Edge، در مدل وای فای با قیمت پایه ۴۰۰ دلار به بازار می‌آید.

ریزر اج در دو نسخه عرضه می‌شود. مدل وای فای و یک مدل ۵G که البته منحصراً قابلیت اتصال به شبکه‌های اپراتور ورایزن را خواهد داشت و هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است. مدل ۵G در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. این تبلت با کنترلر Razer Kishi V2 Pro در دسترس قرار می‌گیرد که خروجی اختصاصی هدفون دارد و از فناوری هپتیک بهره می‌برد.

مشخصات فنی کنسول بازی Razer Edge

کنسول دستی ریزر نمایشگری ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد. پشتیبانی از این نرخ نوسازی نکته مهمی در نمایش روان محتواها خواهد بود و برتری بزرگی را نسبت به رقیب آن‌ها یعنی لاجیتک G کلاود ایجاد می‌کند.

قلب تپنده Razer Edge اسنپدراگون G3x Gen1 است که به‌طور مشخص برای اج ساخته شده و با توجه به این که بازی‌ها روی فضای ابری اجرا می‌شوند، قدرتی فراتر از حد نیاز را ارائه می‌کند. این کنسول همچنین از وای فای ۶E پشتیبانی می‌کند.

روی اج شش خروجی هوا قرار گرفته تا دما مدیریت شود. انرژی هم از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که ریزر مدعی است شارژدهی آن به ۳۰ ساعت می‌رسد. این محصول با سرویس گیم پس ایکس باکس، جی‌فورس Now انویدیا و استیم لینک به بازار می‌آید. همچنین، چون با یک تبلت اندرویدی طرف هستید، می‌توانید به بازی‌های پلی استور هم دسترسی داشته باشید.

ریزر کنسول خود را با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند. این دستگاه دو بلندگو و دو میکروفن دیجیتال دارد. یک وبکم هم روی بدنه قرار گرفته تا در هنگام انجام بازی بتوانید استریم کنید. ریزر می‌گوید وزن تبلت و کنترلر آن روی هم به ۴۰۰ گرم می‌رسد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.