معرفی ۱۰ فیلم سینمایی با پایان خیره کننده

اگر به دنبال تماشای فیلم هایی با پایانی خیره کننده و باور نکردنی هستید، پیشنهاد میکنیم لیست زیر را از دست ندهید.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ تماشای فیلم های سینمایی با پایان خیره کننده و باورنکردنی می توانند انتخاب مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات باشند و ما را برای ساعاتی هم که شده از روزمرگی هایمان رها کنند.

در این مطلب به معرفی ۱۰ فیلم سینمایی با پایان خیره کننده برای شما مخاطبان عزیز پرداخته ایم. ده فیلمی که یکی از یکی هیجان انگیزتر و غافلگیرکننده تر هستند. با لیست زیر می توانید یک مجموعه دیدنی از سینما را تماشا کنید. با ما همراه باشید.

شکافته ۲۰۱۶ ( Split )

شکافته یک فیلم وحشت روان‌ شناختی مهیج آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی ام. نایت شیامالان است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌ آووی، آنیا تیلور-جوی، جسیکا سولا، هیلی لو ریچاردسون و بتی باکلی ایفای نقش می‌ کنند.

هفت ۱۹۹۵ (Se7en)

هفت محصول سال ۱۹۹۵ کمپانی آمریکایی نیو لاین سینما، یک فیلم تریلر روانشناسانه آمریکایی است. ستاره‌های این فیلم را برد پیت، مورگان فریمن و کوین اسپیسی هستند.

مهمان نامرئی ۲۰۱۶(The Invisible Guest)

مهمان نامرئی فیلمی اسپانیایی در ژانر جنایی است که از سوی برادران وارنر منتشر شد. ماریو کاساس، آنا واگنر، خوزه کرونادو، باربارا لنی و داوید سلباساز بازیگران این فیلم هستند.

ترس کهن ۱۹۹۶(Primal Fear)

ترس کهن فیلمی است جنایی، نئو نوآر و مهیج به کارگردانی گرگوری هابلیت که در سال ۱۹۹۶ ساخته شده‌ است. ریچارد گی‌ یر، لورا لینی، جانی ماهونی، الفری وودارد، فرانسیس مک‌ دورمند، ادوارد نورتون از بازیگران این فیلم هستند.

بازی ۱۹۹۷ (The Game)

بازی فیلمی در ژانر تریلر روانشناسانه و ماجراجویانه به کارگردانی دیوید فینچر و محصول ۱۹۹۷ از کمپانی پولیگرام فیلمد انترتینمنت است. مایکل داگلاس، شان پن، جیمز ربهورن، پیتر دونات، دبورا کارا آنگر، کارول بیکر و آرمین مولر-اشتال بازیگران این فیلم هستند.

ناپدید شدن ۱۹۸۸ (The Vanishing)

ناپدید شد یک فیلم هیجان انگیز به کارگردانی جورج اسلویزر، محصول سال ۱۹۸۸ است که از رمان تخم مرغ طلایی (۱۹۸۴) توسط تیم کرابه اقتباس شده است. برنارد-پیر دونادیو، ژن بروتس و یوهانا تر استیج از بازیگران این فیلم هستند.

برو بیرون ۲۰۱۷ (Get Out)

برو بیرون یک فیلم آمریکایی در سبک ترسناک و روانشناسانه به نویسندگی و کارگردانی جوردن پیل است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. دنیل کالویا، کاترین کینر، الیسون ویلیامز، برادلی وایتفورد و کلب لندری جونز در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

کد منبع ۲۰۱۱ (Source Code)

کد منبع یا رمز منبع فیلمی در ژانر علمی-تخیلی به کارگردانی دانکن جونز و نوشته بن ریپلی است. بازیگرانی همچون جیک جیلنهال، میشل موناهن، ویرا فارمیگا و جفری رایت در این فیلم ایفای نقش کرده‌ اند.

رودخانه مرموز ۲۰۰۳ (Mystic River)

رودخانه مرموز یا رودخانه میستیک یک فیلم معمایی درام از کلینت ایستوود، کارگردان آمریکایی است که بر اساس فیلمنامه‌ای از برایان هالگلند و بر اساس داستانی به همین نام از دنیس لهان است. شان پن، تیم رابینز، کوین بیکن، لارنس فیشبرن،مارسیا گی هاردن، لورا لینی و آری گرینر از بازیگران این فیلم هستند.

شعبده باز ۲۰۰۶ (The illusionist)

شعبده‌ باز نام فیلمی به کارگردانی نیل برگر و محصول مشترک آمریکا و جمهوری چک است که در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و ادوارد نورتون، پل جیاماتی و جسیکا بیل در آن بازی کرده‌ اند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.