مفهوم تابلو دکوراتیو در خرید آن چه نقشی دارد؟

تابلو دکوراتیو باید بر اساس پیامی که قصد دارید به مخاطبتان انتقال دهید، انتخاب و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش اینتیتر، تابلو دکوراتیو باید بر اساس پیامی که قصد دارید به مخاطبتان انتقال دهید، انتخاب و مورد بهره برداری قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر قصد دارید تابلویی در رستوران خود نصب کنید باید حس سلامتی و لذت بخش بودن را به مشتریان خود القا دهید و همچنین استفاده از تابلو دکوراتیو در رستوران سنتی با فست فود با یک کافه کاملا متفاوت است و تابلو های متفاوتی را می طلبد. همچنان که برای رستوران سنتی استفاده از تابلو های کلاسیک و طبیعی جالب و مناسب است برای فست فود استفاده از تابلو مدرن و تابلو مینیمال مناسب تر است و تناسب بیشتری را نشان می دهد. همچنین در محیط کافه ها استفاده از تابلو های انتزاعی یا پرتره های افراد هنری و فلسفی می تواند گزینه هایی مناسب باشد. در درجه اول باید در منزل یا محیط کارتان فضای اتاق یا محیط کار را با عناصری که می خواهد در آن جا قرار بگیرد، به تصویر بکشید تا بهتر بتوانید ترکیب مناسبی برای آنها بیابید. رنگ ها، بافت ها، طرح ها و سبک ها در کنار اندازه تابلو دکوراتیو باید مورد توجه قرار بگیرد. برای شرکت با محل کار بایستی فرهنگ سازمانی شرکت و اهداف و ماموریت های سازمانی آن شرکت مورد توجه قرار گرفته و بر اساس آن تابلو دکوراتیو مناسب انتخاب شود.

تابلو دکوراتیو

چگونه تابلو دکوراتیو با مفهوم مورد نظر خود را پیدا کنیم؟

برخی گالری ها و فروشگاه ها تعدادی از تابلو های دکوراتیو در طرح ها و مفاهیم متنوع را عرضه می کنند اما هیچ کدام از آن ها کامل و جامع نیستند و نمی توانند تمام سلایق مختلف را پوشش دهند. فورنیمو فروشگاهی است که توانسته آثار متعدد و تابلو های دکوراتیو گوناگون و با سبک ها و مفاهیم مختلف را برایتان فراهم کند تا براحتی و از طریق اینترنت به خرید تابلو مدنظر خود بپردازید. فورنیمو انواع گوناگونی از تابلو مدرن و تابلو کلاسک، تابلو مینیمال و تابلو فانتزی و تابلو انتزاعی و سایر سبک های هنری را برایتان ارائه داده است که بر اساس مفهوم و پیامی که هر تابلو می تواند به مخاطب خود القا کند، مورد بهره برداری قرار بگیرد. فورنیمو یک فروشگاه اینترنتی موفق در زمینه فروش تابلو دکوراتیو است و توانسته رضایت مخاطبان خود را جلب نماید.

۵ نکته مهم در خرید تابلو دکوراتیو

۱. به دنبال آثار بی نظیری باشید تا بتواند در درجه اول خود شما را به سویش جذب نماید. اگر یک تابلو دکوراتیو به دل شما بنشیند، قطعا به دل مخاطبانتان هم خواهد نشست.

۲. اندازه تابلو، نوع، سبک، رنگ بندی و فرم های نقاشی تابلو دکوراتیو را با محیطی که قصد استفاده از آن دارید، مطابقت کلی دهید.

۳. کیفیت و دوام تابلو دکوراتیو با محیط را مدنظر قرار دهید. طبعا محیط مرطوب با محیط خشک و فضای باز با فضای بسته تفاوت زیادی دارد و باید بر اساس هر کدام از این محیط ها تابلو دکوراتیو مناسب را برگزید.

۴. برای اتاق ها یا محیط های مهم تر، تابلو های زیباتر و مفهومی تر را در نظر بگیرید و سعی کنید بهترین تابلو دکوراتیو تان را در مهم ترین محیط هایتان قرار دهید.

۵. هنرمندان مشهور و آثار هنری شان را بشناسید و تابلو دکوراتیو هنرمندان شناخته شده را ترجیح دهید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.