رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

مینی وانت جان دیر با پیشرانه ۴۳ اسب بخار معرفی شد

شرکت جان دیر از نسخه‌ی ویژه‌ی مینی وانت Gator XUV835M با نام آنر ادیشن رونمایی کرد که به احترام سربازان قدیمی ارتش ساخته شده است و از پیشرانه‌ای با قدرت ۴۳ اسب بخار بهره می‌برد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومیت، جان دیر (John Deere) به‌تازگی نسخه‌ی جدیدی از وسیله نقلیه Gator XUV835M معرفی کرده که برای ادای احترام به سربازان قدیمی ساخته شده است. این نسخه که Honor Edition نامیده می‌شود، در پیکربندی سقف باز و سقف‌دار دارای تهویه مطبوع (شامل گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع)، در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی آنر مینی وانت جان دیر به لطف رنگ ماسه‌ای و برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر، از انواع معمولی گیتور SUV835M متمایز می‌شود.

نسخه‌ی آنر ادیشن به‌صورت استاندارد با اعداد و گرافیک مدل‌های الهام‌گرفته از خودروهای نظامی، رینگ‌های آلیاژی مشکی با لاستیک‌های رادیال Maxxis Bighorn 2.0 Extreme Terrain، صندلی‌های دوتایی وینیل ۴۰/۶۰ مشکی، فرمان اسپرت، درهای دوگانه، سقف مشکی، هدلاینر سنگی برای مدل‌های سقف‌دار، محافظ جلو، جعبه بار با آستر محافظ کفی و در برقی جعبه بار عقب عرضه می‌شود. مشتریان می‌توانند این وسیله نقلیه را با لاستیک‌های همه‌جارو Predator Heavy Duty سفارش بدهند.

مورین مک کورمک، مدیر بازاریابی و فروش محصول جان دیر، در این زمینه گفت:

شرکت جان دیر دارای سابقه طولانی در حمایت از ارتش و جانبازان ما است که برای حفاظت از این کشور فداکاری کرده‌اند. ما مفتخریم که به این افراد شجاع از طریق نسخه‌ی ویژه و جدید گیتور آنر ادیشن ادای احترام کنیم و در ضمن به حمایت از سازمان‌هایی مانند «مزرعه‌ی نجات»، مفتخر باشیم.

خودروی گیتور XUV835M از پیشرانه‌ی بنزینی سه سیلندر ۸۱۰ سی‌سی با قدرت ۴۳ اسب بخار بهره می‌برد. این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و جعبه‌دنده CVT دوسرعته عرضه می‌شود. برای اطمینان از قابلیت عبور از مناطق ناهموار، جان دیر گیتور دارای تعلیق کاملاً مستقل با فنرهای مارپیچی قابل تنظیم در جلو و عقب است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.