نساجی – پرسپولیس | نبرد فقط برای پیروزی

دیدار حساس ۲ تیم پرسپولیس و نساجی در قائمشهر برگزار می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۲۶ مسابقات لیگ برترفوتبال ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران خواهد بود. پرسپولیس برای قهرمانی و فاصله نگرفتن از استقلال چاره ای جز پیروزی در این بازی ندارد و نساجی برای فرار از منطقه سقوط باید از این بازی امتیاز کسب کند. نساجی در بازی قبل مقابل تیم ذوب آهن در فولادشهر به برتری رسید و نشان داد در دیدار با پرسپولیس مقابل هزاران تماشاگر پرشور خود تیم از پیش بازنده نیست.

پرسپولیس با هدایت اوسمار نسبت به قبل روند رو به رشدی داشته است و با توجه به جذب بازیکنان خوب در این بازی شانس زیادی برای پیروزی دارد. باید منتظر ماند و دید کدام تیم پیروز این نبرد خواهند بود و یا اینکه هر دو تیم به تساوی رضایت خواهند داد که احتمالش خیلی ضعیف است.

بعید است اوسمار ترکیب تیمش را تغییر دهد. امید عالیشاه که به علت دریافت کارت قرمز در بازی سپاهان، نمی تواند تیم پرسپولیس را مقابل نساجی همراهی کند و غایب بزرگ تیمش محسوب می شود. وحید امیری کاپیتان دوم سرخپوشان به احتمال زیاد به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب به جای امید عالیشاه به میدان می رود و بازوبند کاپیتانی را خواهد بست. دانیال اسماعیلی فر هم که در بازی سپاهان به علت رای کمیته انضباطی غایب بود، در این دیدار می تواند قرمزپوشان پایتخت را همراهی کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، اوستون اورونوف، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، وحید امیری، عیسی آل کثیر

ترکیب احتمالی نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حسین زامهران، حامد شیری، آداما نیان، صابر حردانی، مهرداد عبدی، علیرضا ابراهیمی، عبدالکریم اسلامی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.