نمایش بردلی کوپر در پوستر جدید فیلم Maestro نتفلیکس

نتفلیکس پوستر جدیدی از فیلم Maestro را منتشر کرده است که در آن شاهد بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین با گریمی سنگین هستیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Maestro منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی پوستر جدیدی از فیلم مایسترو را منتشر کرده است که در آن می‌توان بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین را مشاهده کرد که گریم و ظاهری متفاوتی دارد. این فیلم ماه گذشته در جشنواره فیلم ونیز برای اولین‌بار نمایش داده شد و با تحسین منتقدان مواجه شد و در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم زندگینامه لئونارد برنستاین را مشاهده کنید:

پوستر

بردلی کوپر در نقش لئونارد برنستاین، کری مولیگان در نقش فلیسیا مونتلگره (همسر لئونارد برنستاین)، جرمی استرانگ در نقش جان گروئن، مایا هاوک در نقش جیمی برنستاین (دختر لئونارد برنستاین) و مت بومر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Maestro حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بردلی کوپر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد که جاش سینگر به نوشتن فیلمنامه فیلم Maestro به کوپر کمک کرده است.

جاش سینگر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight شناخته می‌شود که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده است. سینگر همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، فیلم Maestro قرار است دومین تجربه کارگردانی بردلی کوپر باشد که او پیش از این فیلم A Star Is Born را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود. کوپر تاکنون ۹ بار به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و نویسنده فیلمنامه نامزد دریافت جایزه اسکار شده، اما هرگز این جایزه را دریافت نکرده است.

اکران محدود فیلم Maestro در سینماهای منتخب از تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) آغاز خواهد شد و درنهایت این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد. اتفاقات فیلم مایسترو قرار است بیش از ۳۰ سال از زندگی لئونارد برنستاین را نمایش دهد و این فیلم قرار است داستان ازدواج برنستاین با فلیسیا مونتلگره را روایت کند. آن‌ها درنهایت صاحب سه فرزند شدند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.