هاشمی‌ نسب: امسال تنور لیگ‌ برتر داغ است

 مدافع پیشین پرسپولیس و استقلال تأکید کرد که این دو تیم در فصل جدید مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

مهدی هاشمی‌نسب در مورد عملکرد پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس از لحاظ بازیکن صاحب موقعیت خوبی هستند. پرسپولیس اسکلت فصل گذشته‌اش را حفظ کرد و چند بازیکن جدید به خدمت گرفت و استقلال هم بازیکنان خوبی را به تیمش اضافه کرد. توقعات از این دو تیم بالاست و حتی اگر استقلال و پرسپولیس از لحاظ بازیکن هم در شرایط ایده‌آلی نباشند، باز هم هواداران از این دو تیم توقع بالایی داشته و انتظار دارند که تیم‌های‌شان قهرمان شوند.

مدافع پیشین پرسپولیس و استقلال در ادامه افزود: من معتقدم قوی‌تر شدن پرسپولیس و استقلال به سود تیم ملی و فوتبال کشورمان است و شما دیدید که آنها پارسال در رتبه اول و دوم قرار گرفتند و شرایط خوبی داشتند. پرسپولیس و استقلال امسال هم مدعیان جدی قهرمانی هستند، هرچند که این دو تیم حتی در مواقع بحرانی و درحالی‌که با مشکلات زیادی هم دست‌وپنجه نرم می‌کردند، باز هم مدعی قهرمانی بودند.

وی در خاتمه تصریح کرد: البته من معتقدم که نباید از تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن، سایپا و چند تیم دیگر غافل شد. علی کریمی هم که به نفت آمده است و حضور او و مربیان دیگر مثل یحیی گل‌محمدی باعث می‌شود که امسال تنور لیگ‌ برتر داغ شود. قطعاً بازی‌های فصل جاری حساسیت و هیجان بیشتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت و امیدوارم که در نهایت شاهد بازی‌های زیبایی در لیگ فصل آینده باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.