رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

هدفون جان یک نوجوان را گرفت!

در گذشته داستان‌های زیادی از افرادی که به خاطر مشکلات در شارژر دستگاه هوشمند خود دچار برق‌گرفتگی شده بودند، منتشر شده بود. حال نوجوانی در مالزی بر اثر استفاده از یک هدفون گوشی هوشمند که به شارژر متصل بوده، دچار برق‌گرفتگی شده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از آی تی رسان، آنطور که در گزارش پلیس آمده، مادر نوجوان بعدازظهر جسد بی‌جان فرزند خود را یافته است. او در همان صبح و هنگام خروج از خانه نیز دیده بود که بدن پسرش بی‌حرکت افتاده، اما با تصور این که او خوابیده است خانه را ترک کرده بود.

به گزارش Sinar Harian، در بازگشت به خانه و پس از مشکوک شدن به وضعیت وارد اتاق فرزند خود شده و بدن سرد وی را مشاهده کرده بود. در این ماجرا متاسفانه پزشکان نتوانسته بودند کاری برای نجات این پسر انجام دهند.

بر اساس گزارش پزشکی، هیچ نشانه‌ای از کبودی یا جراحت وجود ندارد تا خونریزی گوش چپ وی را توجیه کند. پس باید این گونه نتیجه‌گیری کرد که عامل مرگ وی برق‌گرفتگی بوده است. با توجه به کالبدشکافی که از جسد به عمل آمده بود، این نتیجه‌گیری تایید شد. اگرچه ماجرا تا حدود زیادی عجیب به نظر می‌رسد، اما باید گفت این اولین باری نیست که اخبار به وقع پیوستن این گونه حوادث منتشر می‌شود.

در اوایل سال جاری میلادی بود که گزارش شد دختری تحت همین شرایط و به علت برق‌گرفتگی کشته شده است. در هر صورت توصیه می‌شود با توجه به وقوع این اتفاقات، از استفاده از هدفون به هنگام اتصال به شارژر پرهیز کنید و در صورت ضرورت از سالم بودن روکش سیم‌ها اطمینان حاصل کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.