هشدار نارنجی در استان قزوین اعلام شد

شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از سوی اداره هواشناسی استان قزوین و احتمال وقوع بارش های محلی و رگباری از اواخر وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت لازم است شهروندان این هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش اینتیتر به نقل از برنا، شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از سوی اداره هواشناسی استان قزوین و احتمال وقوع بارش های محلی و رگباری از اواخر وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت لازم است شهروندان این هشدارها را جدی بگیرند.

در این اظلاعیه آمده است: احتمال بارش در ارتفاعات شهرستان قزوین، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها محتمل است.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه ای قزوین تاکید شده است با اعلام هشدار احتمال وقوع سیلاب لذا از شهروندان درخواست می شود از نزدیک شدن، تردد و استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیلها، آبراه ها و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پر خطر حتی رودخانه های فاقد آب جدا خودداری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از شهروندان درخواست می شود ضمن خارج کردن ادوات و ماشین آلات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه ها موارد ایمنی را گکاملا رعایت کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.