هم بازی شدن جیسون موموآ و اسکار آیزاک در فیلم در دستان دانته

اسکار آیزاک و جیسون موموآ، ستارگان فیلم Dune، به‌همراه جرارد باتلر به فیلم جنایی In The Hand Of Dante به تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی پیوستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، براساس گزارش‌ها تازه منتشر شده، ستارگان برجسته‌ای از جمله اسکار آیزاک، جیسون موموآ و جرارد باتلر به بازیگران فیلم جنایی در دست دانته (In The Hand Of Dante) ملحق شدند. آیزاک و موموآ در فیلم تلماسه (Dune) به کارگردانی دنی ویلنوو با یکدیگر همکاری کرده بودند.

کارگردانی این فیلم به‌عهده‌ی جولین اشنابل، کارگردان نامزد جایزه اسکار است. همچنین مارتین اسکورسیزی تهیه کننده اصلی این پروژه به شمار می‌رود و گفته می‌شود که با وجود اعتصاب انجمن SAG-AFTRA، روند فیلم‌برداری این فیلم در کشور ایتالیا آغاز شده است.

در دست دانته براساس رمانی نوشته نیک توشز، محصول سال ۲۰۰۲ ساخته می‌شود و ظهور نسخه خطی «کمدی الهی» دانته در بازار سیاه را روایت می‌کند؛ وقتی که قاچاقچیان دانشجویی به نام نیک را فرا می‌خوانند تا اصالت کتاب را تأیید کند. اما نیک مافیا را فریب می‌دهد و کتاب را می‌دزدد. او مسیری تاریک و خشن را به همراه جولی‌یتا، معشوقه‌اش طی می‌کند که شباهت زیادی به زندگی خود دانته دارد: مردی که در یک ازدواج تهی از عشق گرفتار بود و از سیسیل گریخت تا بزرگ‌ترین اثرش را خلق کند.

اشنابل فیلم‌هایی چون پیش از آغاز شب (Before Night Falls) را در کارنامه دارد که خاویر باردم را در سال ۲۰۰۰ به شهرت رساند و او را نامزد اسکار کرد.

فیلم دیگر اشنابل لباس غواصی و پروانه (The Diving Bell and the Butterfly) است که چهار نامزدی اسکار را دریافت کرده است. این فیلم در جشنواره کن برنده جایزه بهترین کارگردانی شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.