هوای قابل قبول پایتخت و هوای پاک برای مشهد و اصفهان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۵۵ قرار گرفته و در شرایط قابل قبول است.

به گزارش اینتیتر به نقل از حیات، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر روی عدد ۵۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد. همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین روی عدد ۵۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوای پایتخت، بود.

هوای پاک در مشهد

از سوی دیگر و بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه هفتم فروردین‌ماه با ثبت عدد ۳۹ در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۲ در شرایط قابل قبول قرار داشت. دمای این شهر در حال حاضر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان آن، آفتابی و صاف است.

ضمن اینکه بیشترین بار آلودگی از ایستگاه امامیه با عدد شاخص ۹۵ در شرایط قابل‌قبول به ثبت رسیده است.

دومین روز متوالی هوای پاک در اصفهان

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به سه‌شنبه هفتم فروردین با میانگین ۴۴، برای دومین روز پیاپی وضعیت پاک را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۴۴، میدان انقلاب با ۳۲، پارک زمزم با ۴۷، دانشگاه صنعتی با ۲۰، زینبیه با ۳۸، سپاهان‌شهر با ۳۰، خیابان فرشادی با ۲۵، خیابان فیض با ۴۶، بولوار کاوه با ۳۲، کردآباد و خیابان میرزا طاهر با ۳۱ و ولدان با ۲۴ AQI در وضعیت پاک است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.