واکنش ترانه علیدوستی به حواشی مصاحبه اش در جشنواره سانتا باربارا + تصویر

واکنش ترانه علیدوستی به حواشی مصاحبه اش در جشنواره سانتا باربارا را در مطلب زیر می خوانید.

اینتیتر – سحر زمانی؛ روز گذشته خبری از ترانه علیدوستی منتشر شد که او در جشنواره سانتا باربارا درباره ممنوعیت شنا برای زنان ایرانی گفتگویی داشته است. گفته های این بازیگر با واکنش های متعددی از جانب کاربران مجازی مواجه شد. روزنامه کیهان هم در این خصوص نوشت: ترانه علیدوســتی روی فرش قرمز جشنواره سانتا باربارای آمریکا مدعی شد که شنا به طور رسمی برای زنان در ایران ممنوع است. اظهارات برخی از چهره‌های مشــهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن‌ها ندارند، به ســوژه و خوراک رسانه‌های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می‌ شود.

ترانه علیدوستی نیز در استوری صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به حواشی مصاحبه‌ اش در جشنواره سانتا باربارا گفت: ممنوعیت شنا در عرصه های رسمی و بین الملل برای زنان ایرانی، نظر شخصی من نیست. داستان فیلم اورکا ست، که وقایع و دیالوگ ها و قوانین وضع شده در آن مستند و مبتنی بر واقعیت است.

علیدوستی ادامه داد: ماجرای این ممنوعیت ماجرای زیست قهرمانانی است مثل الهام اصغری. هشتم مارس، روز جهانی گرامی داشت مبارزات زنان ، بر خواهرانم که با سختی اورکا را ساختند مبارک. در ادامه تصویر استور این بازیگر سینما را مشاهده می کنید.

واکنش ترانه علیدوستی به حواشی مصاحبه اش در جشنواره سانتا باربارا

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.