پایان فیلمبرداری «شکار جنگ» در روزهای کرونایی

فیلمبرداری و ساخت فیلم سینمایی ترسناک و فانتزی «شکار جنگ» با بازی «میکی رورک» در تعطیلات کرونا به پایان رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعد از ادامه دادن فیلمبرداری فیلم سینمایی «شکار جنگ» با وجود بحران ناشی از کرونا،اعلام شد تولید این پروژه در ژانر فانتزی ترسناک و با موضوع جنگ حهانی دوم و بازی «میکی رورک» به پایان رسیده است.

عوامل این فیلم سینمایی که در ریگا، پایتخت کشور لتونی فیلمبرداری شده است اجازه آن را پیدا کردند که با رعایت دستورالعمل‌های دولتی به کار خود در ساخت این فیلم ادامه دهند. این موارد عبارتند از: استفاده از ماسک صورت و دستکش، بررسی درجه حرارت آنها دو بار در روز و همچنین رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از امکانات و وسایل ضد عفونی کننده.

رورک بازیگر این فیلم می‌گوید: به ریگا آمدم تا در این فیلم بازی کنم، اما این بحران (کرونا) از کنترل خارج شد. ولی همگی خیلی خوب بود پیش رفتند.

یو فای سوون یکی از تهیه کنندگان این فیلم می‌گوید:ما مجبور شدیم برنامه‌های کیگی رورک را مجددا تنظیم کنیم چرا که کشور می‌خواست مرز‌های خود را ببندد. او در ادامه از رویه‌های دیگری که برای تولید این فیلم در دوران کرونایی مورد استفاده قرار گرفت و گفت: روش‌های اضافی و احتیاط‌های دیگری را در صحنه فیلمبرداری در نظر گرفتیم که البته همه آن‌ها خیلی زود به یک مورد طبیعی تبدیل شدند. برای مثال در بخش گریم هر کدام از بازیگران کیت گریم مربوط به خود را داشت و گریمور برای هر بازیگر از وسایل مربوط به او استفاده می‌کرد.

مائورو بورلی کارگردان ایتالیایی درباره این تجربه می‌گوید: در ابتدای کار بسیار سورئال بود، اما عوامل فیلم خیلی زود با شرایط کنار آمدند که در نهایت حتی به تمرکز و کار آمدتر شدن ما منجر شد.

سوون می‌گوید از طرف دولت لتونی به وی اجازه داده شده تا با همین دستور العمل‌ها به تولید فیلم‌های بعدی و آثار تلویزونی خود بپردازد.

بورلی، کارگردان این فیلم سینمایی در بخش هنری بسیاری از فیلم‌های هالیوودی حضور داشته است که شامل دو فیلم از «دزدان دریایی کارائیب»، «کاپیتان آمریکا» و «جنگ ستارگان» می‌شود.

گفتنی است در کشور لتونی در حدود ۸۱۲ مورد مبتلا به ویروس کرونا و تنها ۱۲ مورد مرگ بر اثر این بیماری گزارش شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.