پیام دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد

مهدی حامدسقایان، دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در متن پیامی که به مناسبت برگزاری این رویداد منتشر شد برای همه هنرمندان و تماشاگران نمایش‌های جشنواره لبخندی سرچشمه گرفته از معرفت و دانایی را که تجلی ارزش‌های انسانی و اخلاقی باشد، آرزو کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی حامدسقایان، دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به مناسبت برگزاری این رویداد پیام داد.

در متن پیام دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آمده است:

«به نام خداوند یاری‌گر مهربان.

مقدم همه هنرمندان و میهمانان گران‌قدر را به چهل‌ودومین جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر فجر گرامی می‌دارم. امسال همگی با شعارِ «امید، نشاط و همدلی» گردِهم آمده‌ایم.

تئاتر هنری سرشار از مفاهیم انسانی و هنری است. پیونددهنده قلب‌ها. تئاتر امیدبخش است و امیدآفرین. بر صحنۀ تئاتر در ورای همۀ تاریکی‌ها، رنج‌ها، خستگی‌ها و تنهایی‌ها؛ نوری هویداست، نوری از جنس امید که شور و سرخوشی به بار می‌آورد. امیدی که بیهوده نیست تا به قول «ایبسن»، سرطانِ روح شود. امیدی شفابخش و التیام‌دهنده. امیدوارم همۀ هنرمندان و تماشاگرانِ این جشنواره، دوشادوشِ یکدیگر، لحظاتِ زیبایی از یکدلی و همنوایی را رقم بزنند، در صحنه‌‌های تئاتر، در خیابان.

آرزو دارم تماشایِ نمایش‌ها در این جشنواره، دقایقی یا ساعاتی و یا حتی روزهای زیادی؛ لبخندی زیبا بر چهرۀ مخاطبان بنشاند؛ لبخندی سرچشمه گرفته از معرفت و دانایی که تجلی ارزش‌های انسانی و اخلاقی باشد.
و من‌الله التوفیق.»

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از چهارشنبه ۲۷ دی‌ با اجرا و اکران نمایش‌های بخش رادیو تئاتر و تئاتر تلویزیونی کار خود را آغاز می‌کند.

آیین افتتاحیه جشنواره ساعت ۱۸:۳۰ روز یک‌شنبه اول بهمن‌ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی برگزار خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.