پیوستن بازیگر Pearl به ماهرشالا علی در فیلم Blade مارول

میا گاث، ستاره فیلم‌های ترسناکی چون فیلم X و فیلم Pearl پس از توافق با مارول استودیو قرار است در فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی بازی کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، مارول استودیو در حال ساخت ریبوتی از مجموعه فیلم Blade است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم بلید اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که منابع نزدیک گفته‌اند میا گاث، بازیگر تحسین شده فیلم‌های ترسناک قرار است پس از توافق با مارول استودیو در فیلم Blade به ایفای نقش بپردازد. اگرچه اطلاعاتی از نقش گاث در این فیلم در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد او قرار است نقش کلیدی را در فیلم بلید و در دنیای سینمایی مارول بازی کند.

ساخت فیلم Blade برای اولین‌بار در کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ معرفی شد، اما مهر گذشته بسام طارق از کارگردانی این فیلم انصراف داد و سپس در آذر گذشته مارول استودیو یان دیمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick را به‌عنوان جانشین طارق برای کارگردانی فیلم بلید انتخاب و استخدام کرد. همچنین مایکل استاربری، نویسنده سریال When They See Us وظیفه نوشتن نسخه جدید فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده دارد.

ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند. دلروی لیندو و آرون پیرس دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم بلید تایید شده است. همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم Blade بازگردد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۳ در آتلانتا آغاز شود.

میا گاث این روزها بیشتر برای بازی در نقش ماکسین مینکس و پرل در فیلم X و فیلم Pearl شناخته می‌شود که برای بازی در نقش ماکسین مینکس در فیلم MaXXXine بازگشته است. گاث اخیرا در فیلم Infinity Pool بازی کرده است که بازی او در این فیلم ترسناک توانسته مورد توجه منتقدان در جشنواره فیلم ساندنس قرار بگیرد. از دیگر فیلم‌های گاث می‌توان به فیلم Everest، فیلم A Cure for Wellness، فیلم Suspiria، فیلم High Life، فیلم Emma و فیلم Mayday اشاره کرد.

فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.