کروکی‌ آنلاین به‌زودی محقق می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به‌زودی با همکاری فراجا کروکی آنلاین برای کسانی که در جاده دچار خسارت می‌شوند، محقق می‌شود.

به گزارش اینتیتر و به نقل از ایسنا، احسان خاندوزی در سی‌امین همایش ملی بیمه و توسعه، اظهار کرد: برخلاف سال گذشته، امسال توفیق حضور در این همایش را دارم و با فهرستی از زحمت خانواده صنعت بیمه شروع می‌کنم. اولین مورد، صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان است که برای اولین بار در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید و توانستیم در یکی از مهم‌ترین دل‌نگرانی‌های مردم سهیم شویم و بدین ترتیب وقتی اساس خانه آن‌ها در خطر قرار می‌گیرد، از سوی صندوق برای اولین بار به آن‌ها پرداختی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص تا روز گذشته ۱۵ هزار واحد خسارت از طریق صندوق بیمه طبیعی حوادث ساختمانی ناشی از سیل، زلزله، آتش‌سوزی و غیره پرداخت شده است. ما بسیار جنگیدیم که صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان جایگزین روش‌های سنتی مندرس دولت‌زده شود و امیدواریم بتوانیم دامنه شمول خدمات صندوق را افزایش دهیم و در نهایت این خدمات را به‌طور کامل از سبد دولت خارج کرده و به صنعت بیمه منتقل کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره خدمات بیمه به زوار اربعین گفت: صنعت بیمه مسیری را باز کرد و آنها با کمترین هزینه در این زمینه عمل کردند. همچنین در حوزه توسعه بین‌المللی گام‌های خوبی شروع شد که البته قانع نیستیم اما افتتاح خوبی بود و امیدواریم در ادامه دو شرکت بیمه‌ای که به‌صورت مشترک بین ایران و سوریه تاسیس شده، بتواند اولین بیمه‌نامه‌هایش را صادر کند.

خاندوزی با اشاره به مجوزهای صادرشده در صنعت بیمه بیان کرد: در دو سال گذشته عمر دولت توانستیم معادل کل دهه ۹۰ مجوز تاسیس برای رونق بیمه صادر کنیم. همچنین اصلاح آیین‌نامه‌ها یکی دیگر از اقدامات بود؛ از جمله آیین‌نامه ۱۰۴ که در امور سرمایه‌گذاری باید اصلاحیه می‌دادیم تا مطابق سرمایه‌گذاری‌های جدید کشور صنعت بیمه قابلی سرمایه‌گذاری داشته باشد، آیین‌نامه ۹۴-۱ مربوط‌ به نرخ‌های غیرفنی، ۹۰ و بسیاری دیگر از موارد اصلاح شد که همه دستاورد یک سال اخیر است. امیدواریم به‌زودی با همکاری فراجا کروکی آنلاین هم برای کسانی که در جاده دچار خسارت می‌شوند، فراهم شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.