رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

گروگانگیری جوان ۳۲ ساله در سراوان به علت اختلافات قبلی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان گروگان ۳۲ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش اینتیتر به نقل از حادثه ۲۴، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراوان گروگان ۳۲ ساله از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در ۹ دی ماه امسال ، در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور مأموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوان ۳۲ ساله‌ای را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ربوده و از محل متواری شده اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات قبلی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

جلیلیان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس، محل اسارت این فرد شناسایی و وی آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.