۲۰ صحنه از فیلم Aquaman 2 حذف شده است

طبق گزارش جدید منتشر شده، ۲۰ صحنه از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حذف شده که دو صحنه آن با حضور پر رنگ امبر هرد بوده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom نه‌تنها آخرین فیلم DCEU است، بلکه حواشی زیادی را هم در طول تولید خود سپری کرده است و به‌تازگی مشخص شده جیسون موموآ در تلاش برای اخراج امبر هرد از فیلم بوده است، اما ایلان ماسک به برادران وارنر فشار آورده تا این کار را انجام ندهد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از حواشی فیلم Aquaman 2 فاش شده است. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما در جریان پادکست اخیر The Hot Mic podcast فاش کرد که ۲۰ صحنه از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حذف شده است.

۲ صحنه با حضور پر رنگ امبر برد، بازیگر نقش ملکه مرا بوده است. اسنایدر گفت که به او گفته شده است که ۲۰ صحنه حذف از فیلم Aquaman 2 شده است. همچنین براساس شنیده‌های خود گفت که امبر هرد قرار نیست حضور خیلی زیادی در طول فیلم داشته باشد. پیش از این شاهد حضور بسیار کم امبر هرد در اولین تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بودیم که همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی در این رابطه شده بود.

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک، رندل پارک، وینسنت رگان و ایندیا مور از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده‌های سینما برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.