توصیه‌های پلیس «فتا» به زائران اربعین

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، سرهنگ «علی کریمی» گفت: ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء دست به  اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، از این‌رو  لازم است زائران حتماً هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند تا  دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به این‌که به‌همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد، گفت: همراه داشتن این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویربرداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده‌ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقاً ممنوع است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهید.

کریمی با تأکید بر این‌که افراد هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، خاطرنشان کرد: در مواقعی که زوار نیاز ضروری به استفاده از تلفن همراه دارند، از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده کرده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف کنند.

وی با آرزوی سفری امن همراه با سلامت برای همه زائران ابا عبدالله الحسین(ع) یادآور شد: زائران در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.