رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

محرمی: بعید می‌دانم مسلمان جدا شود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم در فصل آینده هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، مجتبی محرمی، در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال اظهار داشت: این قهرمانی را به بازیکنان، کادر فنی، عوامل باشگاه و هواداران تبریک می‌گویم. اینکه پرسپولیس از قهرمانی‌اش در فصل گذشته دفاع کرد کار آسانی نبود و کار بازیکنان واقعاً باارزش بود. امیدوارم آنها در آینده هم باعث خوشحالی هواداران شوند.

وی در مورد بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس در تابستان و اینکه برخی معتقدند این تیم فصل بعد اُفت خواهد کرد، افزود: من چنین نظری ندارم. بازیکنان پرسپولیس سه سال است که کنار هم بازی می‌کنند و باشگاه درصدد است تا قرارداد بازیکنان را تمدید کند. اگر هم محرومیت پرسپولیس بخشیده نشود، باز هم اعتقادم این است که پرسپولیس فصل بعد شانس اول قهرمانی خواهد بود.

«پرسپولیس تیم خوب و محکمی است که بازیکنان و کادر فنی توانایی دارد»، محرمی با بیان این جمله درباره وضعیت مبهم محسن مسلمان در پرسپولیس و اینکه احتمال جدایی او به دلیل نیمکت‌نشینی وجود دارد، خاطر نشان کرد: به‌هرحال سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. مسلمان بازیکنی حرفه‌ای است و من بعید می‌دانم او از پرسپولیس جدا شود.

کاپیتان پیشین سرخپوشان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بازی با السد بسیار مهم است و هواداران برای حمایت از پرسپولیس باید به ورزشگاه بیایند تا به‌عنوان تیم اول گروهش صعود کند. امیدوارم پرسپولیس در مرحله حذفی هم نتایج خوبی بگیرد تا هوادارانش را خوشحال کند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.