رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

علیرضا فغانی بهترین داور جام جهانی ۲۰۱۸

سایت ratetheref.net نیز با نظر سنجی از کاربران خود اقدام به معرفی بهترین داوران جام جهانی کرد که علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور جام بیست و یکم انتخاب شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تابناک، خروس‌ها موفق شدند کرواسی را با چهار گل در زمین کاسپاروف، شطرنجی کنند و به دومین جام قهرمانی خود دست یابند. کرواسی در این بازی بیش از هر چیز به اشتباهات خود و داور رقابت‌ها نتیجه را واگذار کرد اگرچه به اذعان سرمربی تیم کرواسی، فرانسه شایسته قهرمانی بود. با به پایان رسیدن مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، خاطرات تلخ و شیرین این جام تا مدت‌ها در اذهان فوتبال دوستان باقی خواهد ماند. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پر بود از اتفاقات غیر قابل پیش بینی مانند تاثیرات VAR که حتی فینال را هم درگیر خود کرد.

با پایان یافتن رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ و اعلام برترین‌های این تورنمت مهم، سایت ratetheref.net نیز با نظر سنجی از کاربران خود اقدام به معرفی بهترین داوران جام جهانی کرد که علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور جام بیست و یکم انتخاب شد. او حتی یک تصمیم اشتباه نداشت و هیچ یک از تصمیات او به بازبینی ویدویی نکشید. نزدیکترین رقیب او نستور پیتانای آرژانتینی بود که یک پنالتی را با استفاده از داور ویدیویی اعلام کرد که روی همان صحنه هم بحث زیادی بین کارشناسان وجود دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.